Nidhogg Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Hva heter kjenningsmelodien til Derreck? Syns å huske at den var ganske tøff, men har problemer med å finne den fordi jeg ikke vet hvem som har lagd den og hva den heter. Kan du hjelpe meg? Endret 21. mai 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Frank Duval - Derrick Theme. MP3 her. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Frank Duval - Derrick Theme. MP3 her. Glimmers Jeg utroper deg herved til : En Kjernekar! Jævli tøff sang forresten. Avslappende Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Mimre.. mimre.. siste halvdel med plystringa hadde jeg helt glemt. Hadde nok strøket i Tysk hvis jeg ikke hadde sett så mye Derrick.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Melodien er jo genial Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Nå vi er inne på krim musikk. Noen som husker musikken til han på new jersey? Bergerac var det. Bra intromusikk der . Help me please.. somebody! Endret 22. mai 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Ich Bin Derrick Er ist Klein Er ist Tot http://www.derrick-fanclub.de/ Skal ikke skryte av mine tyskkunnskaper heller nei NG i standpunkt på ungdomskolen Læren anbefalte meg å slutte... Endret 22. mai 2004 av tintin77 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nå vi er inne på krim musikk. Noen som husker musikken til han på new jersey?Bergerac var det. Bra intromusikk der . Help me please.. somebody! Stilig låt det ja. Tror det tom. var noe franske trekkspill inni der også! Tror det var en kar som het "George Fenton" som laget låta men har desv. ingen mp3... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Noen som har en mp3 fil de kan dele? Glem det. Link Endret 9. juli 2008 av Lande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå