lars-frr Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har nettopp fått ny pc på jobben , det er av typen compaq presario. Jeg får da ikke lyden til å fungere. Står at driveren ikke er inst , men hvilken driver skal jeg da bruke ?? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 en rask google kom opp med disse driverne: http://www.soundcard-drivers.com/companies/236.htm Vet jo ikke om det hjelper deg, ettersom jeg har null peil på compaq, men Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Har funnet ut at det er dette lykortet Diamond Sonic Impact S90 PCI Audio Card - 64-voice hardware and 64-voice software wavetable synthesis driver Men finner ingeng driver Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hallo mann! Hvor vanskelig er det da? www.compaq.com -> support and drivers -> *skrive inn modellnummer på pc* -> search -> vips så finner den driveren... Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Eller HER Jeg var litt tøff itrynet når jeg sa det var lett å finne den på Compaq sine sider... Men det skal gå der også dersom du har serienummeret på maskina (står som regel en påklistret lapp oppå maskina) Endret 21. mai 2004 av *Tronaldo* Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Men på den drivern , øverste på lista, så står det at den er til win 98 ,, finner ingen til 2000.. ELler har det ingegn ting å s Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Må ha 2000-drivere ja. Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 FInner de ikke ,, noen som kan hjelpe meg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå