mack_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Som dere ser i topic er jeg rimelig sikker på at det er noe galt med utgangen på min ett år gamle JOS mp-100. Jeg har testet flere ulike headset med samme sprakende resultat. Hvis jeg vrir på jacken fra øreproppene blir det veldig store utslag på lyden, i noen posisjoner er det helt fin lyd, i en annen er det lyd kun på den ene proppen, mens i de aller fleste posisjoner kommer det bare spraking og antydning til sang. Så er spørsmålet: hvilke rettigheter har jeg når noe sånt skjer? Har jeg krav på ny fra Databutikken.com ifølge kjøpsloven? Hvis ikke: er det noe annet jeg kan gjøre for å fikse spilleren? Magnus Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tror den går under ting som etter forbrukerkjøpsloven skal holde i minst 2 år ( eller 5 år, men uansett mer enn et år) så du må nok bare sende en mail til de du kjøpte den av og kanskje sende den inn til reparasjon. De må ihvertfall ta den inn til reparasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå