MuD Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg deler da oppfattningen til mange andre her på forumet; dette er stygt! Sikkert flott hvis du skal ha et kabiss som du ikke gidder å modde, som ikke trenger å være avkjølt, og som skal stues bort! naida.. sikkert flott det der.. kjenner flere som har det... Alle har byttet viftestyrng, vifter osv! (det som er standard, suger!) ville heller kjøpt et Chieftech( orginalt! ) Enig med _ammaZ_ enig eg og... Thermaltake: Chieftech: Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 eventuelt Lian LI:D Lian Li er flotte kabinetter ja, men har fortsatt problemer med å retferdiggjøre prisen... Sitter selv på en Cheiftec Bigtower Black som jeg er meget fornøyd med, får modde det litt så det skiller seg fra mengden Mvh, Haakon Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jepp, men Lian Li, synes jeg er verdt prisen, men seff smaken er som baken, jeg synes det er så mye kvalitet og stilrent og ekstrem finish og de har veldig mange smarte løsninger. Lian Li er nok best ja:) Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det finnest Thermaltake mus og tastatur til Xaser serien. Hele PC'en blir fort mer uberharry (som Joey i Friends når han går rundt i porsche-klær) hvis du har mus, tastatur og kabbis fra thermaltake. Det blir så uberharry at det kan være kult (med strek under kan). Alene (uten mus og tastatur) synes jeg kabbiset til Thermaltake blir litt for "kult" uten å være kult, hvis du skjønner. Hmmm. Det ble et dårlig innlegg dette innser jeg. 8 kopper kaffe har ødelagt all logisk resonering for meg i dag. Konklusjon: Thermaltake kabbis alene: Bad Thermaltake hele pakka: Kan være bra (men er egentlig skikkelig bad det og). ut å løpe nå......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå