Kafarsken Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 http://www.sigmadesigns.com/products/xcard.htm Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Den så jo unektelig litt rå ut! Men har sjøl ikke hatt tid til å teste, ennå! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Så ikke så værst ut den, 1000,-! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Men hvordan takler den nyere codec-versjoner? Kan egentlig ikke se fordelen med et slikt kort. Hva er vitsen ettersom alle (nyere) pc'er takler å se f.eks. dvd uten eget decoder-kort. Skal det være oppdaterbart med nye codecer, må jo det flashes på en eller annen måte - og de nye flash-filene tipper jeg ikke vil bli gratis(?) Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 02:25, borre skrev:Men hvordan takler den nyere codec-versjoner?Kan egentlig ikke se fordelen med et slikt kort. Hva er vitsen ettersom alle (nyere) pc'er takler å se f.eks. dvd uten eget decoder-kort.Skal det være oppdaterbart med nye codecer, må jo det flashes på en eller annen måte - og de nye flash-filene tipper jeg ikke vil bli gratis(?) Plays DivX™ video (version 4.02 or later), står det i specs. Vet ikke om det gjelder 5.0 også, men det burde den støtte. Særlig med tanke på hvem som har kjøpt rettighetene til 5.0. Hvorfor skulle ny firmware eller driver som eventuelt muliggjør dette koste penger? Det har jeg ikke sett noen andre gjøre enda. Det er flere ting jeg kan komme på som gjør at denne kan være nyttig. 1. Kvaliteten er sikkert bedre (Jfr. dedikert DVD-kort vs selv Radeon 8500) 2. Lage seg en divx-spiller (trenger ikke f.eks dyrt skjermkort og cpu (Intel® or AMD-based PC with 200 MHz or higher CPU.) 3. Tenk fremover og se før deg denne chipen i en "vanlig" DVD-spiller (Da kan du stryke ut punkt 2.) 4. du kan jo ikke nekte for at det ser bra ut med fjernkontrollen og greier. [ Denne Melding var redigert av: Kafarsken på 2002-04-10 08:01 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Ser svært ut.. Savner en fjernkontroll på PC-en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå