Anders81 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg har kjøpt et nytt Audigy2 lydkort via komplett, men siden det er online kan jeg fint sende det tilbake (Har ikke fått det enda da). Poenget er, jeg bruker Zalmans 5.1 hodetelefoner (med fem høytalere og sånn inne i telefonene, for bedre surround, elsker de selv om prisen er veldig rimelig, 500kr) og lurer på om jeg vil merke noen som helst forskjell på SoundStorm som jeg bruker nå og et Audigy2 kort, eller om det er penger ut av vinduet? Eventuelt, noen som vet om SoundStorm bruker mer eller mindre CPU kraft en Audigy2? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Her er en sammenligning mellom Audigy2 og Soundstorm: http://www.firingsquad.com/hardware/audigy...ce2/default.asp Endret 21. mai 2004 av Spaz Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Du kommer helt sikkert til å få en bedre opplevelse i spill med det nye lydkortet, når det gjelder musikk er det ikke så mye å hente. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Tja, da tror jeg at jeg beholder det, trenger lyd først og fremst til BF:V Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 WOW! I Max Payne 2 var Audigy2 virkelig overlegent, surrounden og lyden var nesten skremmende bra (Snudde meg en gang i RL når noen kom gående bak meg ingame ) SoundStorm gav helt greit lyd, men det var noe spesielt med audigyen i enkelte situasjoner, det kan jeg ikke nekte for. Blir nok ingen tilbakesending her nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå