Gå til innhold

Multiplayer på Max Payne 1/2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1`ern er jo ikke kort!

Begge spilla har IKKE mp, som nevnt ovenfor, men de er skikkelig bra spill!

NB! Max Payne (1) funker ikke på XP (funker i hverfall ikke til meg, og ALLE jeg kjenner)

Rockstar har forresten laget et kjempe-lett mod-tool til Max Payne2, så det finnes sinnsykt mange mods!

Hvis du venter, kan det jo komme en mp mod! ;)

Det var jo noen som gjorde det til Far Cry! :yes:

Du kan blant annet finne masse moder her:

maxpayne2.com

Bare trykk "ENTER SITE", dermed gå på "mods" øverst, hvor du finner flere linker!

Vel bekomme :D

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
NB! Max Payne (1) funker ikke på XP (funker i hverfall ikke til meg, og ALLE jeg kjenner)

Vel... Max Payne 1 funker fett hos meg og jeg har XP. Men har avogtil problemer når den loader nye brett, men da er det bare å starte spillet på nytt og den starte loadinga på nytt å da går det fint.

Jeg tror faktisk jeg ville anbefale 1ern hvis du skulle bare kjøpe en av de to. Jeg hadde best opplevelser på enern hvertfall (men det kan jo være fordi det var revolusjonerende med bullet time). Mye flere modder til 1ern også. Billigere også. Pluss at det sikkert er meget billig i butikkene.

Endret av MorenDin
Lenke til kommentar
HMm, aldri hatt problemer med XP+MP1 eg, ingen andre eg kjenner heller

SAmme her. eneste jeg har hørt om det er på dette forumet, sett noen har slitt litt.. Men, men..

uansett bare så det er nevnt, etter du har gått igjennom !`ern ørten ganger og begynner å bli smålei. Las ned Kung Fu modden :devil: Dritfet!

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg max payne 1 eller 2 men har hørt at det er litt kort. Så vet noen om det er noen mulighet for å spille over internett?

Vis ja hvilket spill vil dere anbefale?

:dribble::dribble: Er du gal, Max Payne er jo fett to tha max!!!

Kjøpe en`ern koster bare 99,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...