chairgame Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Er det noen her som har erfaringer med Hansol H950? hvordan er den til spill, film, osv... også, er det slik at 19" LCD er like stort som 21" CRT? er det bra høyde justeringer? osv vil gjerne ha detaljerte bilder Endret 21. mai 2004 av magnusloe Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) jeg har en sånn og er veldig fornøyd med den. til spill er den bra i mine øyner. til film er den bra. http://www.hardware.no/tester/skjerm/19_roundup/index.html http://www.dinside.no/php/art.php?id=92622 Endret 21. mai 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 jeg har lest de testene, men vil gjerne ha burukeres meninger. åsså det med størrelsen 19" LCD = 21" CRT? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 åsså det med størrelsen 19" LCD = 21" CRT? stemmer Lenke til kommentar
Porky Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har denne også og er også fornøyd. Har aldri hatt noen 21 crt men vil gjerne tro den er like stor. I Tilfelle maks 1 cm mindre. Fot justeringer er ikke helt topp i forhold til lytt dyrere merker men det holder + at design føles litt "plastikk billig". Men det er jo det indre som teller Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ser ikke ut som om denne er så bra i spill og til musikk akkurat: Som på X19-1 er ikke H950 sine innebygde høyttalere noe spesielt å heise flagget for. Når de da i tillegg er plassert bak på skjermen blir det ikke akkurat bedre lyd ut i rommet av den grunn. Men, som på X19-1, så duger det dersom man ikke skal lytte seriøst til musikk eller spille spill. Man har en hurtigtast for å kjapt justere volumet uten å gå inn i menyen. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 bruker du høytalerne på skjermen da det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Jeg er meget fornøyd med min Hansol H950. Hadde tidligere en 17" CRT så overgangen av ganske stor. Mener det er en uskreven regel at du kan sammenligen en 19" LCD med en 21" CRT. Har du en 21" CRT fra før vil du kanskje ha et bedre sammanligningsgrunnlag en meg. Spilling: Det jeg har spilt i det siste er Battlefield Vietnam og Wolfenstein ET. Jeg har ikke merket noen antydninger til ghosting. Det skal legges til at jeg ikke er den mest hardcore gamer og holder meg egentlig mest til strategispill. Men det takler stort sett de fleste skjærmer. Film: Vil heller tro stolen du sitter i har større betydning for filmopplevelsen. H950 duger helt utmerket til film. Annet Funker etter mine krav helt utmerket til surfing og "office". Har en stor arbeidsflate osv. men det er jo går jo igjen i alle 19" LCD. Justeringer begrenser seg kun til høyden. Jeg har min så langt ned som det går. Kan justere den ca 10 cm opp i høyden, men da føler jeg den svever i himmelen. Noen vil kanskje forlange å kunne justere skjærmen mere. For min del vil dette være helt unædvendig. Passer fint slik det er. Kjøpte denne skjærmen fordi jeg synes den har fint design, den har tynne kanter og er ellers fint nok gjennomført. Endret 21. mai 2004 av Folo Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) heh, det var høytalerene det var snakk om der, men ingen vits i å koble til dem da Endret 21. mai 2004 av magnusloe Lenke til kommentar
Porky Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ser ikke ut som om denne er så bra i spill og til musikk akkurat Joda, den er veldig bra i spill den, kommer kanskje an på hvilket skjermkort du har da. Ikke bra til musikk? nei vel. Tror ikke det holder med innebygdd høytallere på LCD skjermer generelt... Jeg brukker i hvertfall ikke de. Det som er kankje litt ekstra sært med disse er at de befinner seg ba skjermen. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ser ikke ut som om denne er så bra i spill og til musikk akkurat Joda, den er veldig bra i spill den, kommer kanskje an på hvilket skjermkort du har da. Ikke bra til musikk? nei vel. Tror ikke det holder med innebygdd høytallere på LCD skjermer generelt... Jeg brukker i hvertfall ikke de. Det som er kankje litt ekstra sært med disse er at de befinner seg ba skjermen. Tror fortsatt ikke at den er god nok i spill hvis man spiller mye. En LCD skjerm med 25 ms er rett og slett ikke god nok i raske spill som UT2004 og Half Life 2. Lenke til kommentar
Porky Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Half life 2 har jeg ikke prøvd ennå Ikke ut2004 eller, men jeg kan bekrefte at UT2003 virker utmerket. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 jeg har prøvd den ut2004 og den var konge i min skjerm. jeg spiller vel 5 timer om dagen. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 så denne skjermen er verdt å annbefale? Lenke til kommentar
Porky Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 ja det er den, om du ikke er alt for kressen på design Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ja, det var sagt at d knirker når du stiller på den, men ska lda ikke sitte å ta på den hele tiden da Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 en ting til, går det an å bøye skjermen frem og tilbake i foten, eller er det bare selve skjermen som kan bøyes, og når det gjelder høydejustering, justerer man der skjermen er festet til foten, eller er det noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå