Jarmo Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Bruk de på avvenningskurs mot spillegalskap Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) vannkjøling, 2270kr WaterChill CPU/VGA/Chipset Cooling kit KT12-L20/220v - Vannkjøling Endret 21. mai 2004 av Goodall Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) hehe . Det verste av alt er at jeg aldri spiller. puttet på 20kr. Tok 10 i bet og fikk Jackpot som er 2000kr Endret 21. mai 2004 av eirberen Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 du kan kjøpe av meg kabinett og lcd skjerm Hvilket kabinett og lcd skjerm selger du? chenbro gaming box black, silver og crystalfontz 20x4 skjerm.. Hvor mye selger du lcs skjermen for? Kan du gi me mer info om den? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tatt spesifikasjonene til din nåværende pc i betraktning hadde jeg personlig for microplex sitt Mist vannkjølingssett, det er et skikkelig kvalitetssett, og stillegående som få. Andre gode forslag som er nevn her før et et nytt grafikkort (noe du sa du ikke trengte enda, greit nok) eller mer lagringsplass (kommer alltid godt med). Hva med en 200/250gb maxtor s-ata disk med 8mb cache, eller 2stk. 36,7gb raptorer i raid0 for os/programmer/spill? Har det selv på samme hovedkortet som deg, funker ypperlig! Lykke til med kjøpet av hva nå enn det blir, let us know;) Mvh, Hakon Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Tatt spesifikasjonene til din nåværende pc i betraktning hadde jeg personlig for microplex sitt Mist vannkjølingssett, det er et skikkelig kvalitetssett, og stillegående som få. Andre gode forslag som er nevn her før et et nytt grafikkort (noe du sa du ikke trengte enda, greit nok) eller mer lagringsplass (kommer alltid godt med). Hva med en 200/250gb maxtor s-ata disk med 8mb cache, eller 2stk. 36,7gb raptorer i raid0 for os/programmer/spill? Har det selv på samme hovedkortet som deg, funker ypperlig! Lykke til med kjøpet av hva nå enn det blir, let us know;) Mvh, Hakon Veldig bra forslag Caliber Men etter litt tenking, har jeg kommet fram til at jeg ikke trenger vannkjøling heller. Viften min bråger ingenting og kjøler greit nok. Men som mange andre har sagt så kan jeg kjøpe meg en hardisk. Så hvis jeg ikke finner noe annet så kommer jeg til å gå for en Seagate 200Gb S-ATA disk. Gjerne kom med andre forslag Trenger ikke bare å være for pc. Liker godt Hifi lyd og bilde Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Takk, prøver jo å hjelpe deg så godt jeg kan.... *Misunnelig* Vet hva du snakker om, har den viften selv og er meget fornøyd (2,8ghz @ 3.5ghz, 1.6V, 55C Max Load), så skjønner godt at du ikke "trenger" vannkjøling. JEG sikler iallefall på noe slikt som den entusiasten jeg er.. Når du da skal gå for en disk foreslår jeg en Maxtor S-ATA disk som f.eks. denne. Har selv 160gb-versjonen av denne og er veldig fornøyd. hvis du har behov for det er jo en ekstern harddisk veldig nyttig, selv om de jo koster litt mer. Har selv denne, og kunne ikke vært mer fornøyd! Håper du får bestemt deg da, med alle disse forslagene fra alle kanter Mvh, Haakon Endret 21. mai 2004 av Caliber Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Takk, prøver jo å hjelpe deg så godt jeg kan.... *Misunnelig* Vet hva du snakker om, har den viften selv og er meget fornøyd (2,8ghz @ 3.5ghz, 1.6V, 55C Max Load), så skjønner godt at du ikke "trenger" vannkjøling. JEG sikler iallefall på noe slikt som den entusiasten jeg er.. Når du da skal gå for en disk foreslår jeg en Maxtor S-ATA disk som f.eks. denne. Har selv 160gb-versjonen av denne og er veldig fornøyd. hvis du har behov for det er jo en ekstern harddisk veldig nyttig, selv om de jo koster litt mer. Har selv denne, og kunne ikke vært mer fornøyd! Håper du får bestemt deg da, med alle disse forslagene fra alle kanter Mvh, Haakon Stemmer det. Viften er konge. Vel seff hadde vannkjøling vert tøfft. Men jeg tror jeg dropper for nå Vel. Har ingen erfaring med Maxtor disker. Har selv 2stk Seagate fra før. De bråker ingenting og er passe raske. Så jeg går nok for 200gb til seagate ja. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) ----slettet----- Endret 21. mai 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ny(e) høyttalere, diNovo, mobil, mp3spiller, 2 store/større harddisker, sette de i banken, ny stol å sitte på, GB Switch, fire spill (Far Cry, UT2004, WarCraft og Battlefield f.eks), Sony MDR-V700DJ (headphones), digitalkamera, Matrix filmene (The Matrix, The Animatrix, Matrix: Reloaded og Matrix: Revolutions), DVDer, DVDBrenner, klær, små-oppgraderinger av annen pc, mye drikke, enda en Raptor, plakater. Mer kommer jeg ikke på akkurat nå, men det er da en del å velge mellom, eller hva? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Kjøp en bok om ting du kan kjøpe for 2k så du er forbered neste gang. Lenke til kommentar
Bitbuster Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) 2000,-? Det burde dekke et par ukers opphold på et spilleavvenningssanatorium... edit: leif Endret 21. mai 2004 av Bitbuster Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Dette utviklet seg til en tråd for salg og bytte, noe som kun skal foregå på bruktmarkedet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg