Gå til innhold

Vant 2000kr på spilleautomat. Hva skal jeg kjøpe??

Anbefalte innlegg

Håper dette er riktig kategori :p

Ennyway.. Vant 2000kr i går på en automat. Klarer ikke å spare på lett tjente penger så jeg vil kjøpe noe. Men finner ikke noe jeg vil ha.,

Gidder noen å komme med forslag på hva jeg kan kjøpe? Alt fra hardware. lyd, bilde osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp deg en flybillett langt bort, slik at vi slipper flere slike usaklige innlegg.

Mvh Kjetil

om du ikke har noe vettug å si så ikke si no... :yes:

hadde jeg hatt 2000 spenn hadde jeg lagt dem til side... spart opp en del til sommeren. ha ei stor pc oppgradering da :p

Endret av svennand
Lenke til kommentar
Kjøp deg en flybillett langt bort, slik at vi slipper flere slike usaklige innlegg.

Mvh Kjetil

Tja... Synes at innlegget var kanskje litt på grensen til å flyttes til "Søppel", men han vant jo 2000kr og lurer på hva han skal kjøpe av nye PC deler...

Uansett... Så igjennom maskinvaren din og vil anbefale det samme som bugbear, kjøp en 250GB SATA disk, du vil nok ikke angre (selv har jeg to)!

Lenke til kommentar

Er det noen som vil bytte et Vannkjøling sett til P4 mot en Asono Beatsound MP3-spiller?

http://asono.com/no/product_info.php?cPath...1af0c2a8e0eb223

Spilleren er kun 4 uker gammel og jeg er storfornøyd. Orginal embalsje med alt tilbehør. Som ny.

Vil gjerne bytte den fordi jeg rett og slett aldri bruker den. brukte den 2 uker.

Tenkte å bytte den og et mellomlegg på ca 500kr mot et vannkjølings sett.

Send meg gjerne PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...