Herr Brun Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg har helt forelsket meg i Lian Li , og jeg har veldig lyst på vannkjøling... Har ikke råd til større Lian Li-kabinett... Jeg skal ha 2 harddisker og litt stuff, men ikke så utrolig mye. Er det god plass til vannkjøling uten å måtte knø så veldig mye? Tusen takk for svar mvh. Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Bring Up My Post! Kan noen vennligst hjelpe meg? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 det er nok plass men da må du gå for radiator som passer til 80 vifter ellers må du skjære i kabbiset.. Å DET ER IKKE NOE DU GJØR UTEN Å VITE HVA DU GJØR MED ET SÅ KREM KABBIS Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg er villig til å skjære i kabbiset, driver og øver på å skjære i aluminium på metallsløyden jeg=D Selvsagt er jeg forsiktig med et Lian Li kabinett Så det er altså god plass inni selve kabinettet til slanger, blokker og tank eller? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) De kabinettene er ganske trange. Du har ikke mulighet til å spare litt lenger så du kan gå opp til PC-7X? Jeg har selv et PC-75 og en kamerat av meg har et PC-6XXX og det er rimelig trangt. Jeg er redd du kommer til å angre om du ikke går for et PC-7X. Edit: Se på posten til Blacksheep. Der ser du hvor trangt det er. Endret 22. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Da blir det ikke Lian Li med det første. Har strukket lommeboka mi en del allerede... Men jeg tror jeg kjøper vannkjøling til å ha i mitt chieftec bigtower, og kjøper Lian Li etterhvert, når jeg har fått meg sommerjobb. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Jeg akter å presse inn vannkjøling i et PC3077B Lian Li til sommeren. Vi får se hvordan det går EDIT: Hvorfor finner jeg ikke PC3077 på Lian Li's hjemmesider? Har det utgått ? Endret 23. mai 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå