Einar82 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har en DVD plate som begynner å se fæl ut. Så jeg tenkte å ta backup av den, dette er ikke en film. Jeg har tidligere tatt backup av noen av filmene mine ved bruk av DVD Shrink, men denne vil ikke ta backup av DVD'en. Det jeg lurer på er om det finnes noen program som kan ta backup av DVD plater som ikke er film? Lenke til kommentar
Porky Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det skal gå, kommer bare an på størelsen på platen. Lenke til kommentar
Einar82 Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Får bare opp denne feilmeldingen Quote: DVD Shrink Encountered an error and cannot continue. Failed to open file "E:\video_ts.ifo" Systemet finner ikke angitt fil. Jeg kan jo kanskje bare ta og kopiere filene med på vanlig måte, men er ikke sikker på om dette er mulig fra en DVD. Hadde tenkt å lagre den som en .iso fil. Er det muligt? Lenke til kommentar
Porky Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hvis det ikke er film, så ikke bruk DVDdhrink, det går ikke. Kommer i grunnen helt hva slags type prog det er. Lage en Iso er ingen dum ide, men hvis det er feks flere små prog er det bare å lage en folder, kopiere innholde fra dvd i den. Etter er det bare å bruke f.eks Nero og brenne innholde i data mode. Lenke til kommentar
marcus Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 prøv clonedvd, den nye versjonen virker veldig bra.... Lenke til kommentar
Einar82 Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ok! får prøve og se hva jeg får til Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Prøv med DVD Decrypter. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det hadde hjulpet en del om du forklarte hva som ligger på plata. Hvis det ikke er en film så kan man ikke bruke noen av de verktøyene som er ment for backup av film (CloneDVD, DVDShrink osv). Som nevnt, hvis det er en haug filer som er lagt på DVD kan du jo bare kopiere de til harddisk i Windows Explorer.. Lenke til kommentar
Einar82 Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Det er en masse filer. Er noen forskjellige program, jeg holder på å kopiere de inn på pc'n nå. Så prøver jeg å brenne de ut igjen. Da skal det vel funke håper jeg. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ja, så lenge det er filer som er brent ut på DVD fra harddisken og ikke kopi av en annen DVD igjen så er det ok. Hvis du allikevel skal kopiere til en ny DVD så kan du like godt bruke Copy DVD funksjon i f.eks. Nero. Det funker på samme måte som med CD, men hvis det ikke er en DVD-R du kopierer fra så må du passe på at det faktisk er plass til alt sammen på en DVD-R. Lenke til kommentar
Einar82 Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Det var ca. 2gb på DVD'n så det skal nok gå fint. skal prøve en å ta en kopi av DVD'n også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå