Christian_ Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 forresten kjøper bare 1x 512 ram/minne så prisen kan synke litt..... kjøper heller mer senere.... Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Om du kjøper bare 1x512MB mister du den ekstra ytelsen som doble minnekanaler gir. Dette er nok ikke kritisk for totalytelsen på systemet, men det som er viktig er at du kjøper samme minnebrikke når du kjøper nr. 2. Om du er uheldig er det ikke mulig å få tak i samme type Twinmos ram om 3-6 mnd. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Om du kjøper bare 1x512MB mister du den ekstra ytelsen som doble minnekanaler gir. Dette er nok ikke kritisk for totalytelsen på systemet, men det som er viktig er at du kjøper samme minnebrikke når du kjøper nr. 2. Om du er uheldig er det ikke mulig å få tak i samme type Twinmos ram om 3-6 mnd. det blir ikke mye! kjøp en minnebrikke til senere! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg ville ha gått for et AMD 64 system. Men pass på så du ikke kjøper et 128-bits Sapphire 9800 Pro kort, leste her på hw.no at Sapphire nå har begynnt å gi ut 128-bit kort istedet for 256-bit. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 jeg mener også at du bør gå for 1gb ram, blir det for dyrt nå så kjøp en 512 og så kjøper du en til litt senere, og som nevt, den bør være helt lik den første og så har john kåre et poeng med sapphire korta, det er lett å få feil kort, så pass på Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Ja har skjekker 100 ganger++ på at det er 256-bit's kort... Skal kjøpe mer ram senere men må skaffe meg flere penger..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå