Anterialis Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 <link rel="stylesheet" href="style2.css" style="text/css"> Her får jeg rød understrek på style="text/css". Netscape og ie i lavere versjoner takler visst ikke denne koden, men hva kan jeg da gjøre for at de skal takle den? Kan jeg skrive koden på en annen måte? Når jeg skal validere siden så er også dette det jeg får feil på. Hva gjør jeg da? På forhånd takk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det skal ikke være style, det skal være type Bytt ut den, så skal du se et under Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Korrekt linking til eksterne stylesheet: <link rel = "stylesheet" type = "text/css" href = "stylesheet.css"> edit: too slow... Endret 21. mai 2004 av EZAccess Lenke til kommentar
Mira Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) slettet tåpelig innlegg av meg skrevet i frustrasjon over at mobilen min gikk i vaskemaskina Endret 21. mai 2004 av Mira Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 På tide å slutte med spamming her folkens. STREK ----------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå