Scix Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Er F-Secure Internet Security 2004 noko til greie? Trenger sårt eit virusprog. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Internet security er ikke et antivirus program, det er en brannmur. Kjøp deg Norton antivirus 2004 og oppdater denne... Lenke til kommentar
JensL Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Internet Security programmene er som regel både en personlig brannmur og et antivirusprogrammet. Ingen dårlig løsning, nesten et minstekrav for å surfe relativt trygt i disse virus/trojaner tider. Norton Internet Security 2004 for mye kritikk for ressursbruken og at det generelt gjør PC'en treigere. Jeg bruker selv Nod32 Antivirus og Outpost Firewall Pro. Hadde NIS 2004 før, og det var deilig å bli kvitt "bloatware'n". Jeg merket faktisk stor forskjell før og etter. Hvis du betviler hvor bra Nod32 er, så sjekk www.virusbtn.com, kanskje de mest seriøse antivirus-testerne, her har Nod32 best resultat av ALLE! I tillegg er det raskest å skanne og bruker minst ressurser. Prøv selv! Linker: www.nod32.com www.agnitum.com (Outpost) Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 er Nod32 gratis ? Uansett anbefaler jeg AntivirusPersonal Edition.. Et meget bra og gratis virus program.. tok mange virus som Norton ikke tok hos meg ! Lenke til kommentar
JensL Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Nei, Nod32 er ikke gratis, men billigere enn Norton. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvorfor ikke gå for gratisprogrammet AVG fra Grisoft? Det oppdager og knekker virus, og det er vel det som er hele hensikten! Har brukt det i 3 år og er kjempefornøyd. Bare husk å oppdatere ofte, hvis ikke det blir gjort så er det ingen antivirusprogram som er bra! Trenger du brannmur så skaff deg ZoneAlarm som også er gratis. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg synes Norton Antivirus er bra. aldri opplevd at det ikke har sagt ifra om et virus som ikke er et virus. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg synes Norton Antivirus er bra. aldri opplevd at det ikke har sagt ifra om et virus som ikke er et virus. Norton er vel ikke gratis? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg synes Norton Antivirus er bra. aldri opplevd at det ikke har sagt ifra om et virus som ikke er et virus. Norton er vel ikke gratis? rett meg hvis jeg tar feil her men jeg mener å huske at Norton Antivirus koster mellom 700 og 800 kroner, da følger også et år med gratis oppgradering av virusdefinisjonene med. (disse kan du enten laste ned fra downlad.com, fra Norton sine hjemmesiden separat når det året er omme. da laster du ned oppgraderingene som en egen fil. eller du kan registrere deg og få ytteligere oppgraderinger integrert i NAV). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå