Gå til innhold

Hvilket virusprogramm er best

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Internet Security programmene er som regel både en personlig brannmur og et antivirusprogrammet. Ingen dårlig løsning, nesten et minstekrav for å surfe relativt trygt i disse virus/trojaner tider.

Norton Internet Security 2004 for mye kritikk for ressursbruken og at det generelt gjør PC'en treigere.

Jeg bruker selv Nod32 Antivirus og Outpost Firewall Pro.

Hadde NIS 2004 før, og det var deilig å bli kvitt "bloatware'n".

Jeg merket faktisk stor forskjell før og etter.

Hvis du betviler hvor bra Nod32 er, så sjekk www.virusbtn.com, kanskje de mest seriøse antivirus-testerne, her har Nod32 best resultat av ALLE! I tillegg er det raskest å skanne og bruker minst ressurser.

Prøv selv!

Linker:

www.nod32.com

www.agnitum.com (Outpost)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke gå for gratisprogrammet AVG fra Grisoft?

Det oppdager og knekker virus, og det er vel det som er hele hensikten!

Har brukt det i 3 år og er kjempefornøyd.

Bare husk å oppdatere ofte, hvis ikke det blir gjort så er det ingen antivirusprogram som er bra!

Trenger du brannmur så skaff deg ZoneAlarm som også er gratis.

Lenke til kommentar
Jeg synes Norton Antivirus er bra. aldri opplevd at det ikke har sagt ifra om et virus som ikke er et virus.

Norton er vel ikke gratis?

rett meg hvis jeg tar feil her men jeg mener å huske at Norton Antivirus koster mellom 700 og 800 kroner, da følger også et år med gratis oppgradering av virusdefinisjonene med. (disse kan du enten laste ned fra downlad.com, fra Norton sine hjemmesiden separat når det året er omme. da laster du ned oppgraderingene som en egen fil. eller du kan registrere deg og få ytteligere oppgraderinger integrert i NAV).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...