radisson Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hei hei alle sammen, jeg sitter på en gammel siemens telefon som verken har fargeskjerm eller mms, og det jeg lurer litt på er om man kan bruke en MMS-melding som består av et lydklipp som en ringetone på en mobil? Hvor lange kan disse mms-lydene forresten være? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tror ikke du kan bruke en mms-lyd som ringetone. Hvis mobilen ikke støtter mms, kan du ikke ta imot mms-meldinger. Sansynligvis får du bare en melding om at du skal gå inn på operatørens nettside for å se meldingen på pc'n. Men det finnes mange sider du kan finne ringetoner på! Du sier du har en Siemens, så du kan jo se her! Lenke til kommentar
radisson Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 vel, nå leter jeg ikke etter ringetoner for min gamle mobil, var mer med tanke på kjøp av nyere mobil med mms støtte :-) vet ikke helt, syns kanskje det er litt rart at mobiler ikke kan bruke mms som ringetoner? :-) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tror de fleste lydene man sender er i amr eller noe, det er mulig noen telefoner støtter dette som ringetoner men ikke E700 ihvertfall. Det kan hende noen mobiler tar opp i et annet format også. Men hvis noen hadde klart å sende en midi fil med mms så kunne du nok brukt den som ringetone Lenke til kommentar
thom Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 P800 kan bruke amr som ringetone. jeg tror de fleste nyere se telefonene kan sende midi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå