mono Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Endelig adsl tilgjengelig i skauen hos meg. Tenker sette opp trådløst nettverk, 2 pc'er via wlan-ruter, men må jeg ha adsl-modemet fra telenor? Endret 21. mai 2004 av mono Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Endelig adsl tilgjengelig i skauen hos meg. Tenker sette opp trådløst nettverk, 2 pc'er via wlan-ruter, men må jeg ha adsl-modemet fra telenor? Nei, men du må ha et modem. Enten et frittstående eller en kombinert enhet. Lenke til kommentar
cazper_no Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Endelig adsl tilgjengelig i skauen hos meg. Tenker sette opp trådløst nettverk, 2 pc'er via wlan-ruter, men må jeg ha adsl-modemet fra telenor? Du må bruke ADSL-modemet til telenor, men du står fritt til å plasere en hvilken som helst ruter etter modemet i ditt nettverk. Lenke til kommentar
mono Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ok! Takk for kjapp respons. ser frem til å komme meg ut av "snegle" tilværelsen gitt... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Du må bruke ADSL-modemet til telenor, men du står fritt til å plasere en hvilken som helst ruter etter modemet i ditt nettverk. For og pressisere, ham må ha et modem men han må ikke kjøpe det av TN. Man kan fint kjøpe f.eks en kombinert modem, router og WLAN i samme boks fra den leverandøren man ønsker. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hvis du skal kjøpe modem et annet sted, bør du høre med Telenor om hvilke modem de supporterer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå