troutmaster Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Har en Dell Inspiron 3500, som har en defekt cd-rom. Tenkte jeg skulle løse dette problemet ved å kjøpe ett PCMCIA USB 2 og en USB 2 CDRW brenner. Med tanke på systemhastigheten i selve maskinen, den har en Celeron 350Mhz prosessor og 256 ram og en harddisk som jeg ikke tror er bedre enn ata 66 kanskje så ille som ata 33. Vil dette sytemet i det hele tatt kunne gjøre seg nytte av disse nye komponentene jeg har tenkt å kjøpe. Takker for alle svar på forhånd. Endret 21. mai 2004 av troutmaster Lenke til kommentar
skaven Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Burde gå ok det..... Sørg bare for at CDRW'en har "burnproof" eller beskyttelse mot "buffer underrun", feilbrenning,, Alle nye CDRW'er har det... Hvis du kjøper deg et USB 2.0 PCMCIA, så sjekk om din maskin er "CARDBUS" kompatibelt, noe som jeg tror den er... Kun de eldste maskinen som ikke har denne støtten. Lykke til! Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Takker for svaret. Varene er bestilt, så jeg håper dette går bra. Skal gi info om hvordan dette går til slutt. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Dette gikk bra. Det eneste er at harddisken er utrolig treg, men noe annet er ikke å vente av en så gammel laptop. Kan varmt anbefale Asus 52/32/52 Usb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå