Gromle Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hvordan var det man fjernet spells fra spelllista? Har endel gamle som jeg ikke trenger mer etter å ha laget bedre ugaver. Men husker absolutt ikke hvordan knapp man trykker på for å fjerne Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg trur ikke det går an. Men hvis noen veit hvordan er jeg også veldig lyst til å vite dette. Temmelig irriterende med alle de dritt magiene. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 det hender stadig vekk for meg når jeg bruker masse hurtigstaster... plutselig begynner spillet å spørre om jeg vil slette spells når jeg trykker mouse4 og mouse5 knappene isteden for å gå til neste / forrige spell. mulig det går ann å bruke shift + next spell tasten eller lignende kombinasjon. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Den desidert enkleste metoden for å fjerne spells i magic-lista er *trommesolo* Shift + leftclick Mener også bestemt at dette forøvrig står i manualen... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Takker og bukker... Har lett lenge etter en måte å fjerne spells på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå