Janmandelid Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hva er den beste måten til å få multiple downloads på DC++ egentlig? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 ved og bruke et annet prog en DC++ sidne det ikke støtter multipoint DL Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Reverse Connect er fint, men du bør lese hubregler nøye. Mange tillater ikke denne klienten. -KJ Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 IntraDream Direct Connect er ganske bra. God støtte for multisource downloadoding. Hva er vitsen med å lese hubreglene? Kommer man ikke så er det nok på grunn av at hub-en ser på det som"ugyldig" klient. De fleste multisource klienter har lagt inn samme tag som "gyldige" klinter. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Hva med odc eller oedc eller hva det heter, er det bra? Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 mener du å laste ned flere ting fra en bruker eller en ting fra flere brukere? hvis det er flere ting fra samme bruker så er jeg ikke helt sikker selv. men husker jeg fikk et tips av en, en gang om et prog som gjorde at man kunne laste ned flere ting fra en bruker samtidig. da jeg spurte han som eide huben jeg var på så var visst ikke dette lov på den huben. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hva med odc eller oedc eller hva det heter, er det bra? oDc, direct connect eller dc++ er like bra, men jeg liker dc++ best.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå