TheGuard Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Har dere noen tips til et mdidprogram som er ENKELT å bruke? Et program som du rett og slett kan bare spille noen akkorder på keyboardet (bruker lydbanken i PC'n), som så spiller dette av igjen, slik at jeg kan da spille gitaren min ved siden av. Har testet en demo av Cakewalk, men syntes det ble litt for komplisert :-/ Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Prøv Goldwave ! eller Cubase VST :wink: eeeh, eller kanskje ikke. Har dette prog'et, men det er AVANSERT. Lenke til kommentar
idander Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Av de dyre sequencerne er nok cakewalk det mest lettfattelige. Hvis du får tak i det kan du prøve Cakewalk Express som er en light versjon som ikke har for mye dilldall. Hva slags synth har du? Kanskje den har en midi-sequencer som ikke er så ille å bruke. mvh, Idar Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Sonic Foundry Acid kan nå ta opp og spille av midi, det skal godt gjøres å finne en enklere sequencer enn denne etter min mening. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Enig! Acid 3.0 er utrolig rått.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå