FJERNET111 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Poenget mitt er at kirker gjør veldig mye for lokalsamfunn, både kristne og andre. Dette virker det som om mange ikke har forstått, de tror en prest bare står en time på prekestolen i uka. Det kan så være... men legg merke til det jeg skrev... _ukvalifisert_ Lenke til kommentar
OeO Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Snakker du om min uttalelse om at prester fungerer som en slags psykiater for noen? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Snakker du om min uttalelse om at prester fungerer som en slags psykiater for noen? Blant annet... Også alle andre funksjoner prester tar på seg i samfunnet, som ikke har direkte med presteembete å gjøre, er de ukvalifisert til. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Dette varierer jo fra prest til prest, om de er kvalifiserte til oppgaver de utfører. Akkuratt hvilke oppgaver du sikter til jeg er litt usikker på. Å sammenligne prester med psykiatere blir litt drøyt, men jeg har lagt merke til at folk åpner seg lettere for prester, uten å kjenne de. Dette er folk jeg tviler sterkt hadde dratt til en psykiater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå