Gå til innhold

Pcen restarter. Minidump ?


Anbefalte innlegg

Hver gang jeg spiller commandos, eller en del andre spill, restarter pcen i det spillet er ferdig og loade og skal begynne.

 

Så kommer denne feilmeldingen i XP når maskinen har bootet: Feil i:

"C:\WINDOWS\Minidump\Mini080102-01.dmp

C:\DOCUME1\user\LOCALS1\Temp\WERD.tmp.dir00\sysdata.xml BCCode : 1008e BCP1 : C005 BCP2 : EEAE21C8 BCP3 : EE68BB84 BCP4 : 00 OSVer : 5_1_2600 SP : 0_0 Product : 768_1

 

Dette skjer hver eneste gang jeg starter disse spillene, prøvde å installere et annet skjermkort for å se om det var det det var noe gale med, men det samme skjedde fortsatt...

 

hjelp.. ?

Endret av Prosessoren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fant denne forklaringen på hva det var noe:

 

Symptoms

If Windows XP restarts because of a serious error, the Windows Error Reporting tool prompts you to report the problem to Microsoft for troubleshooting purposes. Windows may begin prompting you to report this information every time you restart the computer, even if no error occurred during the previous session. After this problem begins to occur, you are prompted to send the information after every restart, even if you choose not to send the information.

 

Cause

This problem occurs because after a Minidump (or memory dump) file is written, the paging file continues to have a flag set that indicates that a memory dump file needs to be written.

 

.........?....

Lenke til kommentar
C:\DOCUME1\user\LOCALS1\Temp\WERD.tmp.dir00\sysdata.xml BCCode : 1008e BCP1 : C005 BCP2 : EEAE21C8 BCP3 : EE68BB84 BCP4 : 00 OSVer : 5_1_2600 SP : 0_0 Product : 768_

Dette skjer hver eneste gang jeg starter disse spillene, prøvde å installere et annet skjermkort for å se om det var det det var noe gale med, men det samme skjedde fortsatt

Har du prøvd å slette "sysdata.xml"?

Endret av Jultroll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...