Piste Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har blitt tilbudt en Hp Compaq 6000nc. Er litt skeptisk med tanke på "compaq". Er det noen som vet noe om denne maskinen? Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har blitt tilbudt en Hp Compaq 6000nc. Er litt skeptisk med tanke på "compaq". Er det noen som vet noe om denne maskinen? HP er jo bare en av di 3 største PC leverandørene på verdensbasis, og dit kommer man bare hvis man leverer dritt..... Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hp compaq er bra saker det! compaq har jo vært et bra merke før, så hvorfor ikke nå! har en kamerat som har hp compaq han har hatt den snart et år, har ikke vært et prob! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Tror ikke du trenger å bekymre deg nevneverdig for HP eller Compaq av nyere dato. Jeg driver og ser etter en bærbar, og kommer nok med all sannsynlighet til å ende opp med en HP Compaq. Lenke til kommentar
sentry Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Regner med det er en NC 6000 du har fått tilbud om. Den har jeg brukt nå i ca 6 mnd og er veldig fornøyd. Har testet den til kontorbruk, dvd avspilling og litt spilling. For meg funker denne veldig bra. Men en ting du bør sjekke ut er om du kan få den 3 år onsite pakken som koster ca 1000 + mva. Da slipper du å sende pcen vekk hvis det skjer noe galt med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå