Gå til innhold

En feil i Resident Evil?

Ravn

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kan hjelpe meg litt?

Sånn er situasjonen:

Er ferdig med Aqua-ring, har frya Neptun (den "bigge" haien). Har vært i rommet med de store edderkoppene, tent de 3 lampene, hentet den røde boken. Residence room 1 og 2 er gjort unna. Så går jeg inn i galleriet, bruker Gallery-keyen og discarder den. Her inne tar jeg insektssprayen, løper ut og bruker den gjennom veggen. Døde veps etterpå. Henter Residence key nr. 3 ved siden av bi-kuben. Bruker keyen. Tar ut hvit/grå bok fra mellom alle de røde. Plasserer den røde boken jeg fant i edderkopp rommet inn sammen med de andre bøkene. Stokker dem om slik at rekkefølgen blir korrekt. Går gjennom den hemmelige døren og kommer inn til Plant42. Går ut dobbeldørene. Går til der du trenger koden fra de lampene. Puncher inn den. Her inne er det flasker du trenger for å mikse V-Jolt eller noe. Men jeg får ikke tatt opp noen flasker fordi jeg ikke har kunnskap om medisin. Har leta på nettet og der står det at jeg skal ha med Red Book inn hit. Ok jeg går for å hente den men når jeg sjekker bokylla, står det "a book is missing". Hva nå? Er det ikke mulig å få den igjen? Må hele spillet restartes? Det skal være 2 måter å knerke Plant 42 på, bruke V-Jolt eller skyte den til himmels. Sinnsykt dårlig hvis man ikke får boka tilbake igjen. Noen som har noe inside?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...