Gå til innhold

komplett a64 vurderes solg, hvor mye?

Anbefalte innlegg

AMD64 xp3200+ boxed

Gigabyte K8VNXP

OCZ 512MB EL Platinum Edition PC-3200 DDR 512(2-2-3-5) (2stk 1gb totalt)

SB Live

GF4 Ti4200

LianLi pc60usb dempet

Ratt og pedaler

Trødløs mus og tastatur

2* 120 gb disker

1 Raptor 36gb

CD- brenner, plextor 24x

Temp måler (lianli)

Hansol 920eF 19" crt

SB- 5.1 høytalere

_

Vurderer å selge dette samlet har ei tid eller ork til å dele den opp i masse smått, men noe må kanskje selges delt?

Tentke meg ca 10 000 eller er jeg helt på vidda nå?

Endret av thorsan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får helt klart 10k for den ja. Om ikke mer...

Men litt off topic. Hvorfor vil du selge en så pass god og ny pc..?? Den burde jo holde til det meste. Jeg hadde solgt skjermkortet og heller kjøpt et Radeon X800Pro når det kommer.

Lenke til kommentar
Får helt klart 10k for den ja. Om ikke mer...

Men litt off topic. Hvorfor vil du selge en så pass god og ny pc..?? Den burde jo holde til det meste. Jeg hadde solgt skjermkortet og heller kjøpt et Radeon X800Pro når det kommer.

Ferdig å studere i Oslo skal ha 1 år i England, ergo er ikke så fett å bære denne med seg over alt :D

Lenke til kommentar

Hmm, personlig ville jeg dratt med meg maskina til england, du trenger ikke ha den under armene alle stedene du går:)

Ha den på hybelen, du kommer nesten garantert til og trenge PC der nede uansett:) [spørs jo på hvilken linje men, uansett]

Lenke til kommentar
Hmm, personlig ville jeg dratt med meg maskina til england, du trenger ikke ha den under armene alle stedene du går:)

Ha den på hybelen, du kommer nesten garantert til og trenge PC der nede uansett:) [spørs jo på hvilken linje men, uansett]

Tanken var da å kjøpe seg en laptop, jeg spiller ikke noe spill lenger uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...