aslelid Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei! Lurer på å lage en FTP-server på internett. Noken som he forslag på ka program eg bør bruke, da eg ikkje er så veldig flink med FTP? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?c=9 Lenke til kommentar
ratata Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 filezilla er eit gratis alternativ... i motsetning til bulletproof http://filezilla.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
aslelid Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Skal bruke de til å f.eks. dele ting me venna over internett.. prøvde bulletproof, men der fikk eg kun connecta lokal ip? kanskje noke med innstillingane som er gale, lokal ip 192.168..... internett ip 195.18...... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 ioFTPD er meget bra. Serv-U er også meget bra. BulletProof er utdatert for lenge siden, og knotete og holde på med. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 www.raidenftpd.com er veldig grei. lett å sette seg inn i, og lett å bruke. også muligheter for å ta det til det "veldig avanserte" om det skulle bli nødvendig. Lenke til kommentar
dun Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Kan anbefale Serv-U. Meget samarbeidsvillig program. Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Skal bruke de til å f.eks. dele ting me venna over internett.. prøvde bulletproof, men der fikk eg kun connecta lokal ip? kanskje noke med innstillingane som er gale, lokal ip 192.168..... internett ip 195.18...... Du er tydligvis bak en router. 192.168.X.X er en gruppe spesial-adresser som er forbeholdt interne nettverk, f.eks. mellom routern din og maskinen din. Denne ipen vil maksinen din ha uansett hva slags ftp-program du bruker. Til dine venner må du oppgi ip-adressen til routeren din og sette opp denne slik at forespørsler til routeren blir vidresendt til maksinen din. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Feilpostet, flyttes til "Programvare" Lenke til kommentar
aslelid Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Du er tydligvis bak en router. 192.168.X.X er en gruppe spesial-adresser som er forbeholdt interne nettverk, f.eks. mellom routern din og maskinen din. Denne ipen vil maksinen din ha uansett hva slags ftp-program du bruker. Til dine venner må du oppgi ip-adressen til routeren din og sette opp denne slik at forespørsler til routeren blir vidresendt til maksinen din. Kordan gjer eg ditta då?? er ikkje så veldig flink med router. Routeren er innebygd i ADSL modemet til ei opplysning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå