s0tarts Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg var på megagames.com å så i går. Der sto det at ATI fikser på driverene sine sånn at de yter bedre i benchmark tester. Link Viss det stemmer så må nVidia kort yte bedre enn ATI kort i virkeligheten(spill). Da lønner det seg å kjøpe nVidia. Jeg kjøpte Radeon 9800pro, men det angrer jeg på nå. At jeg ikke hørte på en bekjent datainsjernør som sa det samme som det står på megagamse Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Nvidia har jo cheat'a ?MYE? mer enn Ati (eventulelt) har gjort. ATI beta drivers and the ati3duag.dll target specific applications. The latest information claims that the .dll file goes after SplinterCell.exe, SplinterCell2.exe, CT3.exe, pop.exe and RaceDriver.exe. The choice of games may make sense on some levels i.e. Prince of Persia and SC 2 but has experts puzzling as to the exclusion of some high profile titles such as Far Cry Har det ikke falt noen inn at dette er bugfixes? Endret 20. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Viss det stemmer så må nVidia kort yte bedre enn ATI kort i virkeligheten(spill).Da lønner det seg å kjøpe nVidia. Vel, det er bevist at ATIs nye toppkort yter bedre i spill. Bare test google med denne frasen: X800XT Review. Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Nvidia har jo cheat'a ?MYE? mer enn Ati (eventulelt) har gjort. Men, cheater nVidia nå? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Slapp av, du gjorde et godt kjøp. ATI er bedre. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 dette er poster som jeg liker svært dårlig, ikke at jeg holder med ati, men holder meg nøytral, noe som du og kunne gjort, istedet for å si noe så dumt som: "hadde jeg bare hørt på en bekjent dataingeniør..." det er kun tull, og jeg tror det irriterer fler enn meg. mulig ati gjør slikt i ny og ned de også, er nok ingen som er uskyldige i denne grafikkortjungelen... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Men, cheater nVidia nå? tror ikke det, men det er sikkert noen som bruker "litt" for mye tid på å bla igjennom .dll'er og finner noen filnavn der. Endret 20. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Troggen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Dette gjelder ikke 9800pro bare 9600 og x800pro . Bare så du vet det så har ingen lagt merke til det siden 9600 og cat3.4 . de fant det ut via en af tester Lenke til kommentar
Troggen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Nvidia har jo cheat'a ?MYE? mer enn Ati (eventulelt) har gjort. Men, cheater nVidia nå? Kremt kremt . Farcry Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Hvis man ser på rene spilltester/benchmarks, gir vel det en god pekepinn på hvordan kortet yter. Nå lager jo nVidia og Ati begge optimaliseringer for bestemte spill, men det kan vel ikke sees på som juks. Rene optimaliseringer i 3DMark f.eks, er vel litt mer humbug. Endret 20. mai 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
Troggen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har ikke dere med gfx kort merket etter 1.1 patchen til farcry og 60xx drivere merket banding og artifacts som økte ytelsen med 25 prosent . kom ikke å si at dette var en tilfeldig driverbug eller at patchen ødela shaderene på Farcry . patchen og driverene gjorde bare det var ment til å gjøre . og få nv40 til å se ut som et bedre produkt før sm3.0 støtte kommer til farcry Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Nvidia har jo cheat'a ?MYE? mer enn Ati (eventulelt) har gjort.ATI beta drivers and the ati3duag.dll target specific applications. The latest information claims that the .dll file goes after SplinterCell.exe, SplinterCell2.exe, CT3.exe, pop.exe and RaceDriver.exe. The choice of games may make sense on some levels i.e. Prince of Persia and SC 2 but has experts puzzling as to the exclusion of some high profile titles such as Far Cry Har det ikke falt noen inn at dette er bugfixes? Disse spillene har problemer med AA, så ATi gjør det umulig å enable AA for disse spillene. Fra Cat 4.5 release notes: Anti-Aliasing is not compatible with the following games: · Prince Of Persia: Sands of Time · Splinter Cell / Pandoras Box · Race Driver (TOCA) · Crazy Taxi 3 Lenke til kommentar
Troggen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Trudde exe. detecting var imot atis egne retningslinjer jeg Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Flere poster om dette fra før... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=245456 La oss holde diskusjonen om dette på ett sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg