vamonos Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Hei! Har tenkt å kjøpe meg digitalkamera. Er blitt interessert i fotografering, men økonomien er fortsatt litt skral, så kameraet må koste under 2000 kr. Har surfet litt rundt, og kommet frem til at kameraet jeg skal kjøpe bør ha gode muligheter til manuelle instillinger og og optisk zoom. Bildekvaliteten er ikke så fryktelig viktig for meg. Kameraet bør være i en slik størrelse at jeg kan ta det med meg når jeg ferdes rundt i hverdagen. Noen anbefalinger? Jeg har sett litt på bla.a. Nikon coolpix 2100 og 2200. De ser lovende ut. Kan noen fortelle meg hva den store forskjellen på disse er? Takknemlig for alle svar! Mvh. Eirik Molund Endret 20. mai 2004 av vamonos Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Forskjellen på 2100 og 2200 er ikke stor. Litt størrelse og design, men tror ikke det er mye mer enn det. Men enkelte utgaver av 2200 kommer uten oppladbart batteri og lader (AA type). Alle utgavene av 2100 kommer med dette i prisen (også AA type). Kan være verdt å sjekke før man kjøper det og deretter finner ut at man må betale ekstra for dette. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har surfet litt rundt, og kommet frem til at kameraet jeg skal kjøpe bør ha gode muligheter til manuelle instillinger og og optisk zoom. da er ikke coolpix et alternativ siden det mangler manuelle innstillinger, du kan jo sjekke ut canon a60. Lenke til kommentar
vamonos Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Er ikke Canon a60 litt stort for å ta med overalt? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jo, det er litt større og en del tyngre enn nikon. Sjekk de ut i butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå