oya Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Er det noen som har hatt problemer med Norton antivirus 2004???? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jau. Drittprogram. Skulle ikke vært lov å utstyre en viruskontroll med så mye dill. Hadde selv problemer med installasjonen på noen pc'er. Andre gikk det derimot helt greit på (ny-installasjoner alle sammen) uten at jeg fant ut noe videre ut om hvorfor. Holder meg til gode gamle Norman Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 synes dette fungerer fint hvilken problemer er det du oplever ?? Lenke til kommentar
oya Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har brukt det i noen måneder. Ingen problemer. Bare noen som påstod at det har vært mye problemer med det. Vil bare vite om det er tilfelle. Og hvilke problemer det er snakk om... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Synest det er et bra program jeg Hadde problemer, men det var pga at det ikke likte en eldre nero-version. Er flere cd-brenne-programmer, som det ikke liker. Men er somregel bare en oppdatering som må til. (Av brenner-programmet) mvh JO Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Bruker Norton Antivirus 2004.. har ikke hatt noen problemer ! Har også brukt Norman, men jeg liker Norton best Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har brukt NAV på 3 forskjellige PCer i godt over ett år nå... Kan ikke si at jeg har hatt noen problemer... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 NIS 2004 fikk litt pepper for treg scanning og dårlig brukervenlighet i test i siste PCWorld. Har fått intrykk av at det ikke hevder seg like bra mot konkurentene som NIS 2003 gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå