peet-79 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Som sagt tidligere så blir dette meget bra , men hvor fikk du tak i disse platene http://home.no/peet-79/mod39.jpg Som tidligere sagt så er min far blikkenslager og har plater i alle mulige farger og sorter, men disse platene er dyre. De er ferdigt børstet od blir ofte brukt til kjøkkenhetter eller liknenede ting Har du lyst på sånt kan du spørre en blikkenslager i distriktet. Er du heldig kan du få endel kapp billigt el gratis. PeeT Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Takk for svar , joda har jo en kjenning som er blikkenslager kan jo presse han litt når han får oppdrag på byggene våre Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Takk for svar , joda har jo en kjenning som er blikkenslager kan jo presse han litt når han får oppdrag på byggene våre Hehe kjør på PeeT Lenke til kommentar
Thomas88 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Dritt tøff mod Stå på mod max Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Dritt tøff mod Stå på mod max Takker og velkommen til forumet Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 faen så fett! har kje sitt et fetere kabbis en detta.! MVH Pringles Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Oppdatering Takk for d pringles^ støtte varmer. Vel været kan vere til besvær, somregel er problemet dårligt vær men i dag var d så fint at eg kunne ikke modde hele dagen. Resultatet er at eg ikke er fornøyd med d eg har gjort i dag før nå. Men her er bildene. Her skal eg lage en liten reflektor som skal stå bak katoden. Her er den lagd. Skulle oxo lage bånn plate som reflekterer lys, Her er plata før den er kappet ut og pusset og gnikket med autosol. Etter fornøyd nok ja. Her måtte eg kappe litt ut for at katoden skulle passe. Bilde av resultatet i morgen emm senere i dag Side døra passet ikke da plexien bygget for mye så vi kappet rent Enda er det ingen som har tittet innom som kan tegne et bra katte øye Men men håper å få maskinen sammen i morgen da pcen nå står stablet oppå noen plastbokser. Takk for all støtte men folk kan gjerne si noen ord både negativt og positivt. Alt formange er innom uten å si no PeeT Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 damn det var en konge mod gratz med konge kabbis Lenke til kommentar
Locci Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Blir konge dette Hadde kanskje vert kult å setta noen leds i bånn av kazza sånn at du får lys under den og :-) I am 63% addicted to Counterstrike. What about you? Endret 29. juli 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Takk for skrytet Lys under hmm ja tenkte litt på d men har da lyst på nye ben.?? Må tenke på d hvordan eg skal gjøre d PeeT Lenke til kommentar
Thomas88 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Dette blir jo bedre og bedre Lag noen ben i plexi. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) peet 79 jeg vil gi deg et tips side du hadde litt rot i pcn kjøp noen av disse http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MICLV12WUV150 så du hadde uv lys det blir fett stå på vidre nå funker linken Endret 29. juli 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 peet 79 jeg vil gi deg et tips side du hadde litt rot i pcn kjøp noen av dissehttp://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Linken funka ikke Men dette blir et rått kabinett. Det skiller seg ut fra alle andre kabinetter på en positiv måte Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Oppdatering Ja nå er pcen satt sammen og her er bildene Toppen med ramme. Katoden med reflektor bak hengende. Bånnplata på plass (skinner max ) Lakkert pci slot endene. Alt på plass, det er blitt litt ryddigere. Bakfra Forran med kladdemerker Baksiden her er d litt rot Ovenfra Maskinen startet (med blitz) Nærbilde i side ruten, uten blitz Litt avstand. Vell håpet dere likte d Nå er d helg og lite modding, planene er som følger Bestille litt vifter, kabelstrømper, leds, ny kald katode (den likte ikke moddingen lyser dårligt) også skal cdrommene børstes og floppy. Nye ben evt me leds Endel må lakkerest på nytt. Også må eg jo få laget ett katteøye på d andre sideplata, men har jo ikke fått noen respons på noen gode teinere her Vell d for nå Bare si hva dere mener positivt eller negativt Stå på, keep on modding PeeT Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det blei sinnsykt fint!!(Positivt ) Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Kass temperatur du holder med den greia der + bråker den fælt? Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 rEaliTY: ligger nå på Idle:48-50 Load 50-54 Kjører nå med 6x80 vifter inn og 1x120 ut + 1x60 cpu vifte Har ikke 220v vifta på da eg mangler turtallsregulator. Nå når alle viftene går på fullt da eg ikke har vifteregulatorer støyer d litt men ikke mye vist eg kan skru de ned plir d meget bra. Hardisken lager like mye lyd som viftene når den jobber for fult. Bare spør alle spørsmål får svar. PeeT Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Spørsmål: noen som vet om katoden er røket når den lyser svakt? Den ene katoden min har eg filt litt av i enden for å få den til å passe, og så måtte eg forlenge ledningene kan disse tingene ha noen innvirkning? PeeT Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 det ble fint d dere ja Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ja den her ble meget bra , når det gjelder katoden er det nok fordi du har forlenget ledningen , gjorde det selv på den ene og da lyste den mye svakere enn den andre som var kobla til samme boksen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå