Grev_Rasmus Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ble jo bra dette her lurer på om ej skal gjer noke meir på mitt likt fronten din veldi bra har plexi der ej Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 er det ikke farlig med den viften i bunnen? tenk hvis ledninger"detter" oppi?? Hei takk for komentarer Ledningene skal ikke "dette" nedi. Eg skal sleeve kablene og ta vekk de eg ikke trenger. Eg skal oxo legge opp kablene til vifter og lys skikkeligt daa eg nå bare har lagt det opp midlertidigt. Men eg lurer på hvilke sleeves eg skal ha og hvilken farge. Plexi i side dør er planlagt på begge sider. Navn ja hmm noen gode tips?? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 KJempemessig prosjekt. Pen chieftec mod, veldig pen Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Navn ja hmm noen gode tips?? Hmm. Hva med "Project CatEye" ?? Ble litt inspirert av "modde-medarbeideren" i avataren din. Dessuten, PC'n er jo en blanding av sort og selvlysende, akkurat som et katteøye når det er mørkt... Endret 4. juni 2004 av hilram Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Navn ja hmm noen gode tips?? Hmm. Hva med "Project CatEye" ?? Ble litt inspirert av "modde-medarbeideren" i avataren din. Dessuten, PC'n er jo en blanding av sort og selvlysende, akkurat som et katteøye når det er mørkt... Hmm. ikke dumt skal tenke litt på den ja Noen som har andre tips ? Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nope, men jeg vet at dette kabinettet ble DRITTØFT!! Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis Papst-vifta di er noe av det samme som de to jeg reiv ut av et serverskap for noen år sida er det bare å kjøre på. Jeg har malt over merkelappen, så jeg veit ikke hvilken modell de er, men det er fem stålblader som lager orkan og støy i Delta-klassen. du får kjøpt sånne vifter på clas ohlson, 60 80 og 120mm Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Hvis Papst-vifta di er noe av det samme som de to jeg reiv ut av et serverskap for noen år sida er det bare å kjøre på. Jeg har malt over merkelappen, så jeg veit ikke hvilken modell de er, men det er fem stålblader som lager orkan og støy i Delta-klassen. du får kjøpt sånne vifter på clas ohlson, 60 80 og 120mm Får du papst vifter 220V på CO??? Vet du ca pris? Endret 7. juni 2004 av peet-79 Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Du får ikke papst på clasern, nei! En kompis av meg kjøpte noen "skitbillige" 80mm vifter der - tror han ga 200 for et sett på to. Han sier PC'n har blitt reine støvsugern... Husk Chlas Ohlssons motto: "Rätt kvalité til rätt pris!" For "feinsmeckere" på vifter/støy... Trenger jeg si mer? btw: Ser du har tatt i bruk "navnet" Jeg glemte visst å nevne at det er visse "royalties" som kommer med på kjøpet. Endret 7. juni 2004 av hilram Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 btw: Ser du har tatt i bruk "navnet" Jeg glemte visst å nevne at det er visse "royalties" som kommer med på kjøpet. Og hva er disse "royalties" da? Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hmm stille det var her da. Vel eg kjøpte en dimmer på europris i går og prøvde den på 220v vifta men den laget mye ulyder og var veldig vanskelig å stille. Noen som vet grunnen? Kan det være at eg må justere hz og ikke v ???? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Å stille volt på en Ac vifte nytter ikke særlig, da den vil fortsette å spinne med samme fart helt til den får for lite støm og stopper Du må nok stille på Hz'en... BTW: Drit fett kab!! Endret 9. juni 2004 av PoW Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Å stille volt på en Ac vifte nytter ikke særlig, da den vil fortsette å spinne med samme fart helt til den får for lite støm og stopperDu må nok stille på Hz'en... BTW: Drit fett kab!! Det var det eg var redd for men hvordan gjør eg det???? Og takk Lenke til kommentar
PoW Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Å stille volt på en Ac vifte nytter ikke særlig, da den vil fortsette å spinne med samme fart helt til den får for lite støm og stopperDu må nok stille på Hz'en... BTW: Drit fett kab!! Det var det eg var redd for men hvordan gjør eg det???? Og takk Aner ikke... Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Eg laget en topic under elektronikk kansje det er noen som har peil på det der. Over til noe helt annet Vist eg lager en slags reflektor til katodene mine vil de da gi bedre lys? Eg har litt lite effekt av de nå. Eg har oxo spurt tidligere om ting som eg har fått for lite svar på: Hva slags sleeves skal eg bruke ? uv reaktive el chrome? Flere alternativer som kan passe av navn til denne moden? På forhånd Edit: skriver litt for fort Endret 9. juni 2004 av peet-79 Lenke til kommentar
PoW Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg synes du bør bruke UV-sleeving. Legg glassfliser under katodene, det hjelper på. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) *Trippelpost!! * Endret 9. juni 2004 av PoW Lenke til kommentar
PoW Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) *Trippelpost!! * Endret 9. juni 2004 av PoW Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg synes du bør bruke UV-sleeving.Legg glassfliser under katodene, det hjelper på. Det var mye posting Vel eg har et speil kansje eg skal kappe det til. Hvor lett er det å få et rundt hull i et glass speil? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ahh, grønt, sort og matt plexi. Hva mer kan en kar be om? Pent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå