peet-79 Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Oppdatering Ok bedre sent en aldri Her er bildene Topp PSU Ferdig hånd Børstet Bryter panel PSU Ferdig hånd Børstet PSU Ferdig hånd Børstet Eg har loddet inn ledning til vifta på 220V Feilberegning gjorde at vifta må ut Topp i deler, her ser dere rammen til venstre som eg tengte å ha rundt plexien. Topp med hull i plexi + eg har pusset den. Lakkering nedre del framme på indre chassis svart. Bakplata demontert og lakket svart Satt sammen indre chassis, framme Satt sammen indre chassis, bak. Naglene er rustfri Satt sammen indre chassis, side Bunn montert med vifte Alt montert sammen. Toppen passet ikke da plexien tok borti cd racken. Det var d for denne gang. Eg fikk pakken fra microplex i dag. Skal se om eg får tatt bilder av de i morgen. Eg får lite tid til modding av pcen fram over pga Bryllup. Men men bare gi meg hint og kommentarer framover eg kommer til å følge med. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Dere er veldi stille Hmm.. ja ja . Eg har bare noen spørsmål: Eg vil sleeve kablene mine og lurer på vilke som passer min mod tenkte enten hvite uv eller chrome ?? Det andre eg lurte på var om eg burde tette hullene i psu inni pcen? Da eg suger luft inn i psuen og ut i pcen. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Siden dama di ikke likte blåfargen på kabinettet må jeg jo spørre om det blir godkjent nå etter modden? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Virkelig pent gleder meg til og starte med min cheiftec Har du hatt noen problemer med at lakken ikke sitter på innsiden? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 skikkelig nice peet-79! digga kontrastene på kabinettet og det børsta stålet på PSUen stå på! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Dette blir en VELDIG BRA Chieftec-modd! Stå på! Gleder meg til å se den ferdig! Hva skal du gjøre med toppen for å få den til å passe? Dropper du plexi'n? Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Siden dama di ikke likte blåfargen på kabinettet må jeg jo spørre om det blir godkjent nå etter modden? Ja hu syntes det var bedre nå men eg får ikke lov til å gjøre noe mer før bryllupet Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Dette blir en VELDIG BRA Chieftec-modd! Stå på! Gleder meg til å se den ferdig! Hva skal du gjøre med toppen for å få den til å passe? Dropper du plexi'n? Dropper nok ikke plexien nei, må nok til med på chassis for å få det til å passe. Tror ikke d gjør no om eg kapper vekk litt dær oppe. Takk for all støtte alle sammen! Endret 2. juni 2004 av peet-79 Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 nice modd. hvordan spray lakk er det du bruker inni?? hvor kjøpte du den? sitter den bra? Får ikke modde mer før vi har giftet oss.. når skjer dette da?? Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 nice modd. hvordan spray lakk er det du bruker inni??hvor kjøpte du den? sitter den bra? Får ikke modde mer før vi har giftet oss.. når skjer dette da?? 19/6 er dagen eg blir gift Lakken kjøpte eg på claes ohlson. plastic padding eller no lignende heter merke. Og den henger bra nå , men forrige lakkering ble dårlig (ingen for arbeid) Nå har eg pusset vekk endel av den gamle lakken så primet eg hele 2 ganger før eg lakket 3 strøk med lakken. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Dere er veldi stille Hmm.. ja ja . Eg har bare noen spørsmål: Eg vil sleeve kablene mine og lurer på vilke som passer min mod tenkte enten hvite uv eller chrome ?? Det andre eg lurte på var om eg burde tette hullene i psu inni pcen? Da eg suger luft inn i psuen og ut i pcen. ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Siden dama di ikke likte blåfargen på kabinettet må jeg jo spørre om det blir godkjent nå etter modden? Ja hu syntes det var bedre nå men eg får ikke lov til å gjøre noe mer før bryllupet Pass på nå blir du lurt Etter bryllupet sitter hun med bukta og begge endene og du sitter med sjegget i postkassen Null mere modding. Få presten til å ta det med i sin tale til henne, feks. Lover du å elske å ære han til døden skiller dere ad og lover du å la han modde sine pcèr både i gode og onde dager . Tro om hun svarer ja da Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Pfft.. Han er vel mannen i huset, så da har han vel ikke noe å frykte.. Endret 3. juni 2004 av nikk0 Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Pfft.. Han er vel mannen i huset, så da har han vel ikke noe å frykte.. kvinnediskriminerende kor? Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Eg tror nok at eg kan modde videre etter vielsen Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Mini oppdatering Ja vel nå har eg satt på viftene og lysene fra microplex midlertidigt og her er bildene Nede framme Bilde av front Oppe Side dør Inni Vel det var d Håper dere liker det midlertidige moden. Mye igjen før eg e fornøyd. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kunne ikke tenkt deg å sette inn plexiglass sida der a? Vært kult om du kunne lage et navn til denne worklogen og skjære ut navne i sida! Lenke til kommentar
majuz Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 er det ikke farlig med den viften i bunnen? tenk hvis ledninger"detter" oppi?? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hmm.. om jeg hade vært deg hadde jeg ikke tatt plexi da må du i allefall rydde litt pent, men kanskje finpusse den matte plexin litt mere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå