Gå til innhold

"Project CatEye" Oppdatering 15.01

Anbefalte innlegg

Er nok gange sikkert på at nesten 1/4 på dette forumet har hatt eller har en cheiftec :)

Støttes! :p

Tviler jeg ikke på. Chieftec kabinettene er solide. Ser ikke så værst ut, er heller nøytrale. God kvalitet, i motsetning til de fancy ferdig moddede. Og du får med en strømforsyning som er av en akseptabel kvalitet, med en akseptable styrke for de fleste.

Kult mod ja :) Like spesielt fronten :)

Synes kanskje det så litt snålt ut med grill på den ene takviften. Er den fjernet på den andre? eller har du ikke?

Litt ny hardware er jo også kult.

Går det an å lage støvfilter? Ta muttern sine strømpebukser, evt. kjøpe noen billige på H&M eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler jeg ikke på. Chieftec kabinettene er solide. Ser ikke så værst ut, er heller nøytrale. God kvalitet, i motsetning til de fancy ferdig moddede. Og du får med en strømforsyning som er av en akseptabel kvalitet, med en akseptable styrke for de fleste.

Kult mod ja :) Like spesielt fronten :)

Synes kanskje det så litt snålt ut med grill på den ene takviften. Er den fjernet på den andre? eller har du ikke?

Litt ny hardware er jo også kult.

Går det an å lage støvfilter? Ta muttern sine strømpebukser, evt. kjøpe noen billige på H&M eller noe?

Grillen på toppen kommer av at eg har ei 220v vifte med stålblader på som eg ikke våger å kjøre uten grill.

Har tenkt på d med støv filter ja. får se va eg får til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

spør på bilderedigerings forumet...

mange der som er glade til for å hjelpe, og jeg annbefaler at du gjør det med en gang, jeg har bla.a. fått meg en logo som jeg skal gravere på forsterkeren min derifra, special for you only.. :grin:

bare å spørre pent, legg gjerne ved det bildet av hvordan du hadde tenkt det, da blir det lettere for dem.. :)

*edit*

vet du hvor mye en bit netting/"mesh" i omtrent den størrelsen som du har framme nede koster hos en blikkenslager, jeg skulle gjerne ha fått bøyd til noen kanter også.. :ermm:

Endret av tha stoffi
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Weey, nok en bump av "utdødde" tråder. Disse burde blir arkivert i en egen kategori og stengt, så lenge trådstarter ikke har noe imot det. Min mening iallfall.

6002418[/snapback]

Ganske enig! Så slipper vi sånne bumper i ny og ne. Lage et underforum til på en måte, og legge alle gamle workloger der. Men spørs om det er mulig da, da blir det enda mer belastning på serverne og slikt.. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Belastning? Nei, tror ikke det er noe problem. Synes bare det er litt plagsomt å leite igjennom for med de to nye kategoriene blri det bare surr fordi noen poster bare worklog i kommentar-kategorien og noen poster slik det skal gjøres osv... Og når da gamle poster kommer opp når jeg bruker laaaang tid på å leite igjennom for å finne tråder av interesse, da blir jeg "litt" frustrert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...