sun360 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har begynnt å klokke kortet mitt, men så lurte jeg på om det fantes noen gode artifact teste programer. Har prøvd "Artifact tester 4" ( eller noe sånt) , men den hjalp lite siden jeg la merke til feil i enkelte spill etter at prog. sa at alt var ok ... Har 3dmark 2003, men ikke pro så jeg får ikke valgt individuelle tester ( gidder ikke å betale 30+ dollar bare for det! ) . Mange takk på forhånd!! Lenke til kommentar
insider Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 I Ati-tool kan du overklokke og teste om du får artifatcts. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Hvor presis er det programet da? Hvor lenge må jeg "kjøre" det før jeg vet om jeg har nådd toppen eller ei? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hvor presis er det programet da? Hvor lenge må jeg "kjøre" det før jeg vet om jeg har nådd toppen eller ei? Kjør det i loop Lenke til kommentar
TDK Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kjører du det over natten er det garantert fjellstabilt. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Ok! Thanks everybody!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå