tor_erik Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei! Jeg vil ha System Shock 2. Det er bare det at jeg har letet i alle butikker jeg kommer på, både på nettet og i den virkelige verden. Noen som har sett spillet? Eventuelt, er det nå så gammelt at det er lovlig å laste ned spillet? Ikke post om nedlasting av dette spillet om det ikke er lovlig å laste ned spillet! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Du kan få min kopi. Nei, men over til saken. Dette er jo et sted da, Amazon og andre steder har det vel og. Spiderman etc. Anyways, betal gjerne 500,- for spillet da det er det beste (i mine øyne) spillet som er laget til PC. Endret 20. mai 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg tror ikke at det er lovlig å laste ned et spill før den som 'eier' spillet (eventuelt utvikleren/utgiveren) sier at man kan det, som ikke skjer så ofte. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 The underdogs har det vell i rippert versjon. Om dette er lovelig eller ei blir jo da en diskusjon i det uendelige har jeg funnet ut i tidligere tråder Men spillet er helt klart vært pengene! Vil fkatisk anbefalle deg å kjøpe det, så du får alt av film! Spillet må være det mest spooky ever.. Lenke til kommentar
Dark Haggis Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 underdogg har en link til gamesmix hvor du kan kjøpe det. De hadde det som abandonwares, men fikk purring fra noen som gjorde krav på det. Da la de ut en link hvor du kan kjøpe både 1 & 2 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 underdogg har en link til gamesmix hvor du kan kjøpe det. De hadde det som abandonwares, men fikk purring fra noen som gjorde krav på det. Da la de ut en link hvor du kan kjøpe både 1 & 2 Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå