Mr_Pingvin666 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg lurer på å begynne med litt 3D amunisjon.. Jeg vill lage beveglige effekter med lyd og sånnt.. Hvilken program er lettest og best til dette?? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det finnes mange programmer der ute. kanskje det beste stedet å begynne er å søke etter software for 3d animations eller noe sånnt på google Lenke til kommentar
GSM Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 ta en titt på www.storedyret.com, der finner du alt du trenger av toturials osv hvis du leter litt rundt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Skal du lage 3D amunisjon, kan du bruke denne som modell. Lykke til! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Hvor mye skal du bruke på programmet da? Edit: hvis du skal satse STOORT ville jeg ha kjøpt maya 6 gratis demo Tutorials Filmer lagd med maya (du har vel sikkert sett gollum før, han er for det meste lagd med maya) Edit2: blir litt forvirret først står det at du skal lage "aminisjon", så står det amunisjon..... lol HolgerLudvigsen Endret 21. mai 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå