Nysil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Heisann. Tror jeg har sprengt noen av mine høytalere, og skal derfor ha nye... Jeg sjekket opp litt og har funnet ut at jeg skal ha 5 1/4" høytalere, dette er vel 13cm. Disse høytalerne har jeg sett på: - Cerwin Vega V-MAG 502 - K5.2 - 5.25' Two-Way K-Series Noen som har peiling/erfaring med denne typen høytalere? I tillegg trenger jeg sånne helt små høytalere.. vet ikke mål eller noe.. noen som vet hvilke høytalere jeg skal kjøpe, og evt. hvor? Lønner det seg å ta turen til Svinesund? Takker for svar..! Lenke til kommentar
tøs Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Heisann.. Skal du ha godlyd er pro serien til focal å anbefale på det sterkeste. Fås som komponentsett, slik at de passer til bilen din.. eller egentlig ALLE E36 modellene.. Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Finnes det ferdigbygde kasser som passer BMW E36 Cab? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Få tak i 28mm MDF og bygg sjøl, eller be om litt hjelp fra snekkerkompiser el.l! Mye billigere og bedre resultat. Speak-on plugg, filt og dempemateriale får du på Eltek. Kostnadene for kassa blir da rundt 700, mens det for ei ferdig kasse i tilsvarende kvalitet ofte blir 2000+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå