Gå til innhold

Burde jeg ta SX1,6230 eller bare gå for E700?

Anbefalte innlegg

Hei igjen=)

Fikk vite at min 8910 blir kreditert, dermed står jeg med 3300 kroner som jeg kan benytte på telefon.

Spørsmålet blir hvilken.

Innenfor de rammer jeg har så har de

Nokia 6600

Siemens SX1

Samsung E700

SEM T630

Er ikke sikker på hvilken jeg vil ha, men har fryktlig lyst på en hvor jeg kan benytte mitt gamle MMC kort uten problemer.

Er SX1 like så greit å ta da?

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SX1 har jo et tasteoppsett fra h*l*e*t* da.. Og du kommer garantert til å irritere deg over E700 fra første sekund du får den, du får garantert en E700 med masse feil også siden det er deg liksom og du alltid får ting med feil.. Hvis du vil benytte MMC kortet ditt så hvorfor ikke bare gå for 6600?

Lenke til kommentar

Er vel SX1 som gir klart mest for pengene. Da får du Radio, MP3-spiller, kan bruke MMC-kortet ditt, video-kamera +++

Tastene er jo bare en vanesak, veldig få SX1-eiere som klager på dem (det er faktisk de som ikke eier den som klager mest, som i posten ovenfor...)

E700 er for funksjonløs og T630 er en nokså elendig mobil egentlig.

Lenke til kommentar

Han trenger ikke mp3 spiller på mobilen siden han har P900 og iPod ved siden av.. Men hvis du får en E700 uten slerkete deksel kunne du muligens bli fornøyd. Ellers har nok T630 kanskje bedre meny og den har jo blåtann. 6600 har jo alt SX1 har da, bortsett fra mp3 spiller som følger med i stereo. Men hvis knappene er greie så er jo SX1 fin den..

Du burde nesten finne ut om du har mest lyst på en symbian telefon eller en vanlig en..

Lenke til kommentar

jeg hadde kjøpt meg 6600 den har bedere kamera og bedre sjerm en sx1. pluss at tastene på sx1 er stive og tastene på siden er et helvette å skrive sms med. det som er dumt med 6600 er at den ikke har radio, pop-up port og mp3. 6600 har ikke sterio heller den har mono lyd. men man kan bare laste ned mp3 til 6600 og kjøpe seg stereo ørepropper

Lenke til kommentar

Av disse hadde jeg gått for en SX1. Det er på grunn av MMC kort mulighet, radio, meget god mp3 spiller, symbian... Tastene vender du deg til etter en ukes tid med my bruk og det samme gjelder størrelsen. 6600 har bedre skjerm enn SX1, men den har bare monolyd da... Men hvis du ikke trenger mp3 spiller og radio så gå for en 6600 ;) Den har bedre kamera og bedre skjerm som sagt :thumbup:

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hvordan dere kan si at 6600 har bedre kamera. SX1 tar bedre bilder, SX1 har auto nattmodus, kun SX1 har ubegrenset video-mulighet.

Bilder tatt med SX1 ble betydelig forbedret fra FW07, tror disse meningene om at 6600 er bedre henger igjen fra de tidligste FW-versjonene av SX1 :)

Lenke til kommentar
Kjøp deg en hvilken som helst telefon bare den er lett å selge igjen. Så bruker du pengene på øl, streiken er nettopp avsluttet. :thumbup:

Er streiken over? :D

Synes walter_melon hadde en god ide her, velg den du får mest penger får når du selger den. Hvis ikke du vil ha en ekstra telefon da.

Lenke til kommentar
Kjøp deg en hvilken som helst telefon bare den er lett å selge igjen. Så bruker du pengene på øl, streiken er nettopp avsluttet.  :thumbup:

Er streiken over? :D

Synes walter_melon hadde en god ide her, velg den du får mest penger får når du selger den. Hvis ikke du vil ha en ekstra telefon da.

Ikke for å trekke inn personlige ting, men jeg hater øl og en del alkoholholdige drikker¨, så ellers takk :p

Da blir det SX1 da :D

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøpe sx1 når det eksistere p900. P900 er så langt foran sx1 at det er flaut. Sx1 ser ut som en telefon som har kommet ut fra rompa på en ku.

Herregud da! Greit at p900 er bedre da, men den er jo stor som f*e* og koster jo nesten det dobbelte.

Og p900 er ikke såå langt foran SX1.

Tror jeg ville valgt Sx1, siden den har mulighet for mp3, og det er en funksjon jeg savner på min 6600. Men ellers så er jo 6600 en fin fin telefon den og.

Men det er litt iriterende å måtte ta ut bateriet for å ta ut minnekortet( jeg bruker kortleser når jeg overfører filer) for å overføre filer. Der har jo Sx1 en fordel siden den har hotswap?(heter det det?)

Eneste minus ved Sx1 er jo tastene( kan vel også være et pluss) og at den ikke har mulighet for themes :p .... Hørte noen som snakket om at skjermen til Sx1 ikke var så god som 6600, men det vet jeg ikke om stemmer...

Lenke til kommentar
Ikke for å trekke inn personlige ting, men jeg hater øl og en del alkoholholdige drikker¨, så ellers takk :p

Da blir det SX1 da :D

SX1 er da en finfin telefon det..å jeg skal ikke si noe på hvordan du velger å bruke dine penger. Men er det ikke greit å bare å kjøpe en lettsolgt mobil, så bruker du heller tre lapper på piker, vin og sang? Eventuellt annen morro som du måtte ha for deg?

Edit: Gidder ikke lage noen egen tråd om dette så bare slenger det ut her...Min lillesøster på 8 år oppdaget 6600'en min for første gang nå. Hennes dom var følgende. "Oi! Det er den største og styggeste mobilen jeg noengang har sett!!" :p

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...