cdrom Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Yamahaen strekker seg også i følge papir-specs lenger ned i frekvens registeret, noe som er et pluss.. Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med min yst-sw1500. Finishen er upåklagelig. Den strekker seg ikke like langt ned i frekvens som er lovet, men den går fortsatt dypere enn det meste annet. Jeg synes også dette er meget brukbart i musikk, da den høye effekten klarer å svinge elementene hurtig. Jeg ville kjøpt Yamaha sub! Ossen ser/høres resten av anlegget ditt ut? her Synes det høres meget bra ut jeg da Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Men da blir det http://www.elgiganten.no/commerce/lobby.as...='YST-SW105 som smetter inn under sofaen. Blir spennende å se hva den kassa kan utrette. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 kameraten min har den der, den gir et godt fundament i mindre anlegg! lykke til! Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Trenger 8m sub kabel. Noen forslag til hvilken? Den bør ikke koste mer 400kr. Duger denne http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=119832 ? Endret 21. mai 2004 av Alieu Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg brukte en uskjermet 10meters subwooferkabel før og det utgjorde en brysom egenstøy i subwooferen. Dette kom av kabelens dårlige skjerming. Så mitt tips er å kjøpe en skjermet kabel. Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg brukte en uskjermet 10meters subwooferkabel før og det utgjorde en brysom egenstøy i subwooferen. Dette kom av kabelens dårlige skjerming. Så mitt tips er å kjøpe en skjermet kabel. Kan du komme med forslag til hva slags kabel jeg burde kjøpe? 8-10m Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Dette var vanskelig, men fant en på eltek til 425,- for 8 meter. Produsenten er Supra og det er kvalitet. Endret 21. mai 2004 av cdrom Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (...)Men vil jeg få et bedre lydbilde med en slik sub ? Tro meg, du kommer aldri til å ha et anlegg UTEN sub om du har hatt sub noen gang... Bygg selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå