ace_ventuora Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Hallo. Jeg er ikke sikker på om dette er kvalifisert som Worklog, selv om jeg ikke så noe om at du bare skal ha om kabinetter her Det jeg har tengt å gjøre er å mygge egnen musematte med ispinner. Jeg limer hele shiten sammen slik: har tegnet opp 3 skisser her som viser ca. hvordan det skal se ut til slutt, Her Jeg har rund 70 ispinner å bruke, så jeg har vell 30 i bredden x 2 og 10 stykker under til å holde det sammen. Jeg prøver vell å ''sy'' de sammen det ikke blir store hull hvor kyla i musa ikke slår ut. Alt utstyr kan sees her. Som dere kansje ser, er ikke dette et veldig omfattende prosjekt som kommer til å ta så lang tid. Regner med å bli ferdig i kveld Endret 20. mai 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
OeO Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 noen nye oppdateringer? hehe blir kult og orginalt, og sommerlig.... litt vansklig å bruke musa kanskje? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 det blir vel ikke så veldig bra gli på ispinner da Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 HAHAHAHHA genialt.. dette må jeg følge med på Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Liten Update Bilder tatt for 8 min. siden: og Et til. Nå ligger det og tørker. Når det er ferdig skal jeg pusse ned alt lim på overflaten og teste den. Det ble forøvrig igjen 2 ispinner Endret 20. mai 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 HAHAHAHA... konge opplegg blir sikker knall bra du skulle satt på leds i hjørene eller no da? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Kunna ha gjort det, men jag her ingen her.. Jeg bruker matta nå, og den funker den Det er ikke den beste jeg har brukt, musa henger litt etter litt(nesten hele tiden ). Men i morgen skla jeg pusse den med pussemaskin; da bllir den en RACER Endret 20. mai 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Genialt egentlig! *kjøpe mange ispakker for å mekke musmatte* Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Hehe.. Blir mye is det Jeg kjøpte mine på en hobby foretning på Karl Johann for et par år siden, hadde dilla på å bygge ispinnetårn. Fant igjen restene av det prosjektet nå. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Om du sliper dem sikkelig og lakkerer dem med en 10-12 lag klarlakk vil de nok fungere prikkfritt. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 da vil jeg være den første som sier: "GRATULERER MED NY MUSEMATTE!" Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Snekker'n: Tviler litt på jeg gidder det gitt Men det hadde vært tøft Axentrix: takker Endret 20. mai 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 ikke glem å si hvordan den er i bruk da Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Har vært ute og pusset den med maskin og for hånd. Bruker den nå, og den fungerer helt topp Den bråker kansje litt mere enn en vanelig matte, men har ingen døde steder. Er veldig fornøyd, men vurderer å gjøre som Snekker'n sa, så jeg prøver å få kjøpt litt klarlakk. Lenke til kommentar
Bitbuster Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Musematte av ispinner, ja...det underlaget kan jo bli nesten like bra som...tja, et databord av furu kanskje? Endret 21. mai 2004 av Bitbuster Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Sinsykt fett azza! nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå