Gå til innhold

LCD display....hvor finner man de?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

farger kansje.....eller sort/hvitt....samma faen sier jeg :yes:

bare det koster 1000 eller under 1000 eller 500 kr over tusen....skal ta meg sommerjobb å tjene 800 spenn dagen så :D

da blirre nok ikke bare LCD nei....ny Hardware å masse lys å stæsj!

men tilbake til LCD :roll:

hva er minsteprisen for det a?

Lenke til kommentar

her er et lite bilde av lcd displayet mitt... Dette er 40x4 display og får ikke plass i 5,25" eller 3,5" :roll:. Jeg har laget et lodde-kart som du finner her, og hvis du bestemmer å gå for 20X4 så kan du se på denne guiden

Det må loddes, og jeg kan love deg at det ikke er noe vanskelig... Bare sørg for å få med loddelisse, så går det forsåvidt bra... (selvfølgelig må du ha loddebolt og tinn :roll: )

Du kan sikkert prøve deg frem flere ganger. Mitt tips til deg er å ta en printer kabel, og bare kappe over begge ender og bruke den istedet for 2x eller 3x kabler som bare blir stygt, tar plass, osv...

For å få igang displayet må du bruke disse driverene, og et eller annet lcd program, jeg anbefaller Smartie 5.2

På lcd displayet, vises masse rart, bla cpu temp, ram load, bandwidth'en, hd-plass, klokka (så jeg sparer plass på "start-linja", winamp osv osv...

Denne er også kul å ha med på LAN, der du kan skille deg ut på en annen måte enn å sette inn vindu på kabinettet som de fleste egentlig klarer og har...

Håper dette er tilstrekkelig med info, og at det går bra... Har du no spørsmål, så bare spør.

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...