VB6_NEW USER Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 så komm igjen og vis hva dere har laget selvsagt skriver jeg navnet deres vis jeg vil bruke programmet så vis deres vidunderverk Lenke til kommentar
VB6_NEW USER Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 koman...dette er en enestående skjangse !!! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Hvis du virkelig har laget et nytt operativsystem er det neppe blitt gjort med Visual Basic. Og ett nytt OS ville heller ikke kunne kjørt VB-kode uten en emulator, da komplimatoren er designet for Windows. Men leter du etter kode, kan du sjekke innom hjemmesiden min her. EDIT: Mest sannsynlig gjelder dette for et Windows-skall. Endret 24. mai 2004 av aadnk Lenke til kommentar
Klette Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Og etter de forrige spørsmålene hans, tror jeg sannsynligheten for at han har skrevet sitt eget operativsystem liten Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hva med å fortelle litt om os'et ditt. Har du en såkalt "feature" liste? ScreenShots? Hvor mye assembler har du brukt? For å lage et eget os så må du også da ha skrevet en kompilator, har du virkelig skrevet en vb-kompilator i ditt nye operativ system?? Lenke til kommentar
VB6_NEW USER Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Sletta hele greia , vel ikke spilla mine da , lagde et nytt program i steden , et spill index med en rekke spill , beta : HER Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Sorry, men.... Jeg har store problemer med å ta dette seriøst. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 "File not found" da jeg trykka på start. Alt annet er jo disabled. Lenke til kommentar
VB6_NEW USER Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) jeg fikser opp greier akuratt NÅ! Endret 26. mai 2004 av VB6_NEW USER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå