tor_erik Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei! Jeg fant igjen Morrowind i går, et spill jeg har glemt at jeg hadde. Spilte det lite den gangen, så jeg husker ikke hva som var lurt å gjøre, etc. Saken er at jeg har blitt medlem av Imperial Legion, og at jeg skal redde en dame uten for en landsby som heter Al Vendchi eller noe sånt. (Det er oppdrag nr 2) Jeg møter der et par vanskelige fiender, og jeg klarer bare ikke å ta dem! Hva kan jeg gjøre? BTW, skulle hjelpe en dame som hadde mistet ringen sin i en dam, men etter 30 min med leting hadde jeg fremdeles ikke funnet noe... Hva kan jeg gjøre her? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Drep noen dyr og få litt trening. Er bortkastet å starte på sånne oppdrag når man er på level 1. Meld deg inn i Fighters Guild/Mages Guild. Det er en fin måte å gå opp i level på. Ellers kan jeg anbefale å stjele penger og kjøpe deg trening med dem. Endret 20. mai 2004 av CobraM Lenke til kommentar
hs Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Enig med CobraM. Begynn med Figthers Guild og drep så mange dyr du kommer over. Angående dama og ringen; det er en bueskytter i nærheten som er nesten usynlig som tusler rundt omkring der. Drep dem begge, bueskytteren har en genial ring som gjøre deg 80% usynlig eller noe... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Den dama og ringen greia fungerer følgende: Ringen ligger under en plante til venstre ca midt ute i den dammen. Men når du tar ringen, vil hu dama og har andre fyren angripe deg. Og på level 1 så kan du nok få litt problemer med dem. Men som hs sa, den ringen han fyren har er genial! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Amulet of Shadows vel? Hvis så er den helt genial. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Amulet of Shadows vel?Hvis så er den helt genial. stemmer det, jeg som huska feil.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Amulet of Shadows vel?Hvis så er den helt genial. stemmer det, jeg som huska feil.. Hjelper lite, jeg fant ikke fyren... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Fyren angriper deg når du plukker opp ringen nede i dammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå