Gå til innhold

USA bannlyser homofile fra spermdonasjon


Anbefalte innlegg

Smittsomt? Altså at hvis en homo tar på deg så blir du homo?

Hvis du vokser opp hos Glenn og Joachim, som begge er homofile, er sjansen for at du selv vil bli homofil større enn om du hadde vokst opp i et hetrofilt partnerskap. Den dagen man er kjønnsmoden er sjansen større for at man leker med jenteleker, har rødt krøllehår og liker Schelswig-Holstein :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frionor, PLEASE, les artikkelen da! Det handler ikke om å spre HOMOFILI, men sykdommer som den eventuelle homofile personen måtte ha, det hele på grunnlag av at de mener homofile er mer sannsynelige smittebærere. :roll:

 

Og forresten, for et tåpelig utsagn. Det du sier er piss.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Frionor, PLEASE, les artikkelen da! Det handler ikke om å spre HOMOFILI, men sykdommer som den eventuelle homofile personen måtte ha, det hele på grunnlag av at de mener homofile er mer sannsynelige smittebærere. :roll:

 

Og forresten, for et tåpelig utsagn. Det du sier er piss.

Fishfingers svarer. Hvis det er som du sier så skurrer det i mine øyne/ører. Kan ikke skjønne at en homofil skulle være mer sannsynlig smittebærer, hvis du ser bort ifra at kjønnssykdommer og slikt. Hvis man er testet for hiv/aids er det vel greit, men har man hiv er sjanser for at du har andre sykdommer mye større. Inntil de homofile får kontroll på hiv-problematikken sin så burde de kanskje godta at de ikke kan gjøre det samme som hetrofile.

 

Men det at det er større sjans for at et barn m/homoforeldre blir homo selv enn barn av hetro parents, det er fakta. Gidder ikke å grave frem link, men dette er diskutert/dokumentert her før.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Ehm, forslaget er vedtatt og trer i kraft den 25. mai, hva er det å dvele over? Jeg mener det er noe galt med det landet, min høyst subjektive (dog saklige, det finnes ikke noen perfekt nasjon) meningsytring er ikke et "idiotisk utsagn" bare fordi du er uenig.

Ja, og Norge (som noen andre påstår) forbyr at homofile får donere blod. Skal du ikke si at det er noe galt med Norge? Hvor mange andre land tillater homofili å donere sperm eller blod? Handler om å være litt objektiv Haltan, å ikke la fordommene dine tale alt for høyt... for det beviser at du har fordommer.

Lenke til kommentar
Ja, og Norge (som noen andre påstår) forbyr at homofile får donere blod. Skal du ikke si at det er noe galt med Norge?

Jo visst F*EN skal jeg det, men denne tråden handlet om et tilfelle i USA. Jeg var ikke klart over at det var slik i Norge, men nå som jeg vet det er jo det akkurat like ille. Jeg har da heller ikke sagt noe annet. Slutt å putte ordene i munnen på meg/trekke slutninger i forhold til mine meninger. Jeg er ingen Norge-forherliger.

 

Hvor mange andre land tillater homofili å donere sperm eller blod?

 

Aner ikke, hadde vært fint om noen opplyste oss.

 

Handler om å være litt objektiv Haltan, å ikke la fordommene dine tale alt for høyt... for det beviser at du har fordommer.

 

Som sagt over, dette handler på ingen måte om fordommer. Om du skal drive sosialistbashing, foreslår jeg at du gjør det på et litt mer intelligent vis enn å trekke slutninger om hvorfor jeg mener det jeg mener. Om lignende foregår i Norge, er det AKKURAT like ille, og det er AKKURAT like mye galt med Norge. (Noe jeg forøvrig alltid har sagt, om Norge.)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Men i alle dager, blir ikke spermen testet for sykdomssmitte før man gir den bort uansett? man lar vel ikke heterofile med smittsomme sykdommer donere sperm? (Om noen har en kilde blir jeg sjeleglad. :))

 

Og Fiskepinna, slutt å trekke tråden off-topic med anti-homo-propagandaen din.

Han besvarte bare posten din

 

anyways: det jeg lurer på er hvordan skal du sikre seg mot homofile(sett at de krysser av på : Guttesex, nei, en "hvit" løgn (det er ikke som at de går med stjerne som jødene under ww2)?

 

edit : Jeg er villig til å vedde diverse kroppsdeler på at "sykdommer" er bare et skalkeskjul for "homofile avler homofile" i statene...

Endret av dub
Lenke til kommentar
Han besvarte bare posten din

Han besvarte bare posten min uten å i det hele tatt sjekke hva det egentlig dreide seg om og svarte på den med noe som er så totalt irrelevant i forhold til problemstillingen som stilles i denne posten at det blir alt for dumt. Enten leser han ikke før han poster, eller så er det et tydelig forsøk på å kapre tråden og vri den inn på ett av sine yndlingstemaer: "Homofili er en smittsom sykdom som må bekjempes". :ermm:

 

 

anyways: det jeg lurer på er hvordan skal du sikre seg mot homofile(sett at de krysser av på : Guttesex, nei, en "hvit" løgn (det er ikke som at de går med stjerne som jødene under ww2)?

 

Umulig, men såfremt homofilt ekteskap blir mer og mer godtatt i statene er vel det ett skritt i en retning hvor identifisering av legning lar seg gjøre. :shrug:

 

Jeg er villig til å vedde diverse kroppsdeler på at "sykdommer" er bare et skalkeskjul for "homofile avler homofile" i statene...

 

Uenig. Uansett hvor USA-kritisk man måtte føle for å være blir det bare for dumt å si noe slikt.

Lenke til kommentar

Det er mye forskning på årsaken til homofili, noen mener det skyldes hormonene i fostervannet og andre mener at miljø har en del med saken å gjøre.

De fleste forskere mener begge er faktorer som spiller inn.

 

Altså påvirket av hormonbalansen i fostervannet under graviditet

eller miljø eller begge .

Dette utelukker at det er arvelig via gener .

Lenke til kommentar
siden homofile kanskje har mer HIV enn heterofile (?)

statistisk sett er vel det neppe tilfellet.

men vet ikke hvordan det er her og i USA

Jo statistisk sett er det 2 grupper som skiller seg ut når det gjelder hiv/aids.

 

På toppen har man de narkomane, og så kommer homofile menn. Det er det ikke det samme som å si at hetrofile ikke får det :p

Lenke til kommentar

Sjansen er vel større for at noe slipper igjennom, selv om alt burde grundig testes.

 

Homofile er jo mer utsatt for kjønnssykdommer, og folk som har mange sexpartnere er også det. Hvis man luker ut mange slike grupper blir sikkerheten enda større...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...