Itw Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hei, jeg plages med att jeg kommer ikke forbi zonealarm i lan, funker kjempebra på nett men så fort jeg skal koble meg opp på en maskin i lan så må jeg skru av zonealarm for og finne den andre maskinen Noen forslag om hvordan jeg kan være i kontakt med begge maskinene uten og skru av zonealarm? føler meg naken uten på forhånd tusen takk for hjelp:) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Du trenger vel ikke poste samme spm flere ganger (http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=246853&hl=) Du kan legge den andre maskinen inn i sonene dine, så vil dere få kontakt Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 sry for dobbel post ble bare usikker etter att jeg hadde posta... hvordan legger jeg den i sonen min? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hmmm, du får se under zones / network, husker ikke helt, har det ikke installert akkurat nå. Du må ihvertfall trykke add -> computer -> skrive inn ip-adresse Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 sorry for bump.... viss jeg ikke husker helt feil så må du skru av stealth mode... Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis du har zone alarm pro, så kan duh legge til et trusted netverk(med andre ord LANet ditt) og sette sikkerheten innefor dette på lavt eller midels, deling skal nå gå ann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå