tivolieselet Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hei har fått den whiteboxen, fikk med en 4x dvd brenner. men etter at jeg har hatt store problemer med det trådløse nettveket så har biosen blitt oppdatert en del ganger. det jeg lurer på er om det er noen andre som har den dvd +rw rw8165, og om dere har noen oppdateringer til den? siden den ikke takler dvd plater som jeg har kjøpt,, står bare å spinner når jeg setter de i. og om den verkelig er 4x og ikke 2,4x ? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva slags plater har du prøvd? Kanskje den bare tar + formatet og du har brukt - plater? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ja, det var noen dvd -r jeg testa med.. og det likte den ikke da.. men hvordan skjekker jeg hva den liker av dvd plater og hvilken fart den takler da? jeg lurer egentlig på om det er en 2,4x eller om det er 4x da? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Har du testa med dvd+r da? Etter et raskt søk så fant jeg ut at merket er Ricoh. Samme merke som min dvd brenneren jeg har i min Amilo A7620. Modellnummer på min er 8160. Min brenner bare 2.4. Men kanskje din er nyere og brenner i 4x hastighet? Jeg tror faktisk at din brenner bare tar + formatet. Derfor den ikke liker de dvd-r platene du har testet. For nyeste firmware så kan du sjekke ut http://www.ricohpmmc.com/uk/support/download/Drivers_cd.asp Endret 21. mai 2004 av MrBlueJack Lenke til kommentar
havarh Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg kan bekrefte at det er en +R brenner, det har jeg testet selv pluss at whitebox sa det når jeg spurte dem. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 http://www.ricohpmmc.com/uk/support/faq/4x...mpatibility.asp ja her står det mye.. men det som jeg lurer på og som jeg ikke finner er om hvilke farter som er på den?? om det er 16x cdr og 4 eller 2,4x dvd osv.. whitebox har skrevet på odrelisten at det er en 4x men jeg har ikke fått den fortere en 2,4 på noen dvd som jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå