Gå til innhold

midlertidig stoppe den ene vifta i PSU...

Anbefalte innlegg

heisann, er en uheldig eier av en Q-Tec PSU, jaja, jeg vet, ikke ert meg, og ikke be meg kaste den... har bestilt ny, men det kunne ta litt tid å få levert den (innvikla problem, ikke spør) så det jeg lurer på, er om det gjør noe at jeg stopper den ene vifta midlertidig, de er begge på et samlet lydnivå på 35db(!) helt for jævlig å høre på... hvis jeg kan stoppe en, hvilken av de? har en som suger inn i PSU fra kabinettet, og en som blåser ut... ville tippe den som blåser ut er mest unødvendig, ettersom den ikke trekker til seg kald luft (min teori) mens den som suger inn er "kjøleren" har behaglige 28c i kabisset...

edit: skal være avslått i ca en uke...

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ska ikke gjøre noe som den enne ikke går......Og da vile jeg valgt den som er inne i kabbinete pga den blåser på noen kjøle ribber inne i psu.

Vet det pga jeg er også en eier av q-skit :cry::no:

Mente seff den som ska stå på ;)

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar
men er det lurt å stoppe den som blåser kjøleribbene?

jeg ville nok valgt det omvendte....

nemlig latt den som blåser på kjøleribbene være PÅ, men ikke den som blåser UT....

jeg er enig i det ja...

Det var også det Loc Dogg mente ;)

Og da vile jeg valgt den som er inne i kabbinete pga den blåser på noen kjøle ribber inne i psu.

Lenke til kommentar
men er det lurt å stoppe den som blåser kjøleribbene?

jeg ville nok valgt det omvendte....

nemlig latt den som blåser på kjøleribbene være PÅ, men ikke den som blåser UT....

jeg er enig i det ja...

Det var også det Loc Dogg mente ;)

Og da vile jeg valgt den som er inne i kabbinete pga den blåser på noen kjøle ribber inne i psu.

jepp, ser det nå, etter editen :) PS: signaturen din er feil... "if something is hard to do, then it's not worth doing" - Homer Simpson er det riktige... har en plakat med det hjemme ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...