BBC Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Kjører selv Serv-U som "hoved-ftp", men får ikke til å fungere med FXP (selv om det skal fungere). Kjører derfor også RaidenFTPD på en en annen port, og den takler FXP perfekt, men har et ekstremt dårlig brukergrensesnitt. Noen som har gode anbefalinger når det gjelder FTP-servere som takler FXP? _________________ SI-korrekt sig: MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, GeForce 2MX, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7 [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-04-09 23:45 ] Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 http://www.bpftp.com/ Serv-U skal klare fxp, sjekk om du har krysset av for noe som heter "block bounce attack" eller noe i den duren, husker ikke helt hva det heter i servu. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Serv-U: "Block "FTP_bounce" attacks and FXP" er ikke aktivert, så det skal ikke være problemet. Takker for forslaget om BulletProof. Skal teste ut den. Ellers er det bare og komme med forslag :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 OK... Nå er det altså en SERVER jeg skal ha, ikke en klient. Såvidt jeg ser, har ikke BulletProof servermulighet med brukerkontoer osv. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-09 23:48, borre skrev:OK... Nå er det altså en SERVER jeg skal ha, ikke en klient. Såvidt jeg ser, har ikke BulletProof servermulighet med brukerkontoer osv. Isåfall så er du blind.. :razz: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Bulletproof jo! Sikker på du at du har riktig sak? http://www.gene6.com Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 OK... ser nå at den finnes i en klient og en server-utgave. Den første linken var kun klienten. Skal sjekke ut serveren... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå