ketije Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jeg har en hyundai elantra 93mod 1,6gls. Tenkte jeg skulle foreta noen forbedringer, men sliter litt med og få tak i chip, effektanlegg. vurderer også og bytte kam. er det noen som kan svare meg på om det er den samme motoren som sitter i mitsubishi. det er en doch motor som sitter i min bil, og jeg vet at hyundai lagde motorer på lisens fra mitsubishi en stund. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Veit ikke om dette hjelper noe men : Jeg har en 96mod Elantra 1.6 16v doch som er levert som 90hk motor. Ved å ta bort plomberingsplata mellom luftinntak og plenum gjøres bilen om til 114hk, som den egentlig skal levere. Plomberingsplata som struper luftinntaket er påsatt etter at bilen ankom norge for å senke avgiftene på den. Det er en 4 - 5mm tykk plate som er stemplet med 66kw (90hk) Lenke til kommentar
ketije Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 dette vet jeg. min bil er utstyrt med 114hk orginalt, så jeg kan tenke meg at plombene ble montert på senere modeller. men takk alikevel Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) gjelder dette på min 96 mod accent 1,5 gls også. Er det mulig å gjøre dette selv, eller må det settes bort? Endret 5. september 2004 av jaymz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå